Według sondażu Millward Brown przeprowadzonego dla TVN24 najważniejszym tematami kampanii wyborczej, według Polaków, powinny być kwestie zdrowia, emerytur i rodziny.
Służbę zdrowia jako ważny wątek kampanii wskazało 30 proc. respondentów, najbardziej znaczące jest to dla osób starszych - odpowiedziało tak 38 proc. ankietowanych w wieku powyżej 60 lat.
Drugim najczęściej wybieranym tematem były emerytury. Wskazało na nie 19 proc. pytanych. Sprawa ta jest ważna przede wszystkich dla osób starszych niż 45 lat.
Trzecim z kluczowych tematów społecznych jest polityka prorodzinna, wskazana przez 15 procent uczestników sondażu. W tym przypadku szczególnie często są to ludzie młodzi: 25 proc. badanych w wieku 25-34 lat i 21 proc. w wieku 35-44 odpowiedziało, że to właśnie pogląd kandydatów na te sprawy jest najbardziej interesujący.
Bezpieczeństwo militarne jest ważnym zagadnieniem dla 15 proc. respondentów, a polityka zagraniczna w obliczu konfliktu na Ukrainie - dla 9 proc. Na politykę podatkową wskazało 7 proc. respondentów.
TVN24.pl
Drugim najczęściej wybieranym tematem były emerytury. Wskazało na nie 19 proc. pytanych. Sprawa ta jest ważna przede wszystkich dla osób starszych niż 45 lat.
Trzecim z kluczowych tematów społecznych jest polityka prorodzinna, wskazana przez 15 procent uczestników sondażu. W tym przypadku szczególnie często są to ludzie młodzi: 25 proc. badanych w wieku 25-34 lat i 21 proc. w wieku 35-44 odpowiedziało, że to właśnie pogląd kandydatów na te sprawy jest najbardziej interesujący.
Bezpieczeństwo militarne jest ważnym zagadnieniem dla 15 proc. respondentów, a polityka zagraniczna w obliczu konfliktu na Ukrainie - dla 9 proc. Na politykę podatkową wskazało 7 proc. respondentów.
TVN24.pl