Wróżbita Maciej: Biznesmeni i celebryci są moimi klientami

Wróżbita Maciej: Biznesmeni i celebryci są moimi klientami

Dodano:   /  Zmieniono: 
Maciej Skrzątek (zdjęcie ilustracyjne z tygodnika "Wprost", fot. Filip Klimaszewski) 
- Przedsiębiorcy przychodzą do mnie regularnie. Wielu z nich to właściciele i menadżerowie największych firm – mówi Maciej Skrzątek, znany jako Wróżbita Maciej.
Paulina Socha-Jakubowska: Sodówka panu uderzyła.

Maciej Skrzątek: Nie sądzę.

Zaczął pan wchodzić w polemiki z ludźmi, którzy kształtują w Polsce opinię: publicystą katolickim Tomaszem Terlikowskim, dziennikarzem Filipem Chajzerem. Chce pan przejść ze świata wróżbitów do świata wyższych sfer?

Terlikowski to słabiak. Nie toleruję ludzi, którzy kreują się na dyktatorów. Pokłóciliśmy się na wizji, bo mnie nie szanował, w efekcie rozpętaliśmy największą w historii awanturę w „Pytaniu na śniadanie”. A Filip Chajzer mnie sprowokował. Udostępnił na Facebooku moje zdjęcie różowej koszuli, w jednym z komentarzy napisał, że pijani przedstawiciele handlowi zapraszają mnie na eventy i „mają ze mnie bekę”. Stwierdził też, że „nie można się śmiać z ludzi schorowanych”.

I dlatego napisał pan o nim: „wyczułem ból dupy u Filipa Ch*jzero czy jakoś tak”.

Poruszyło mnie, że jest złym dziennikarzem. Nawet nie sprawdził, że nie chodzę na eventy, nie piję alkoholu i w ogóle trzymam się z daleka od imprez. Tak naprawdę wyżył się na mnie, bo nie odpowiedziałem mu na sms-a z prośbą o wypowiedź do materiału o wróżkach i wróżach. Rzeczywiście, nie chciałem z nim rozmawiać, bo on wyśmiewa się z ludzi. A teraz zachęca, by internauci mnie hejtowali. Na to nie mogę pozwolić.

Bo podobno przychodzą do pana poważni ludzie: biznesmeni, aktorzy, gwiazdy. Naprawdę przychodzą?

Niektórzy wręcz regularnie. Wielu z nich to właściciele i menadżerowie największych firm. Nazwisk nie zdradzę, bo to byłoby zawodowe samobójstwo.

Pytają, jak zarobić miliony?

Patentu nie mam. Korzystam z kart tarota, odczytuję symbole. Mogę wyczytać przyszłość korporacji albo odpowiedzieć na pytania dotyczące pracowników. Za pomocą numerologii potrafię na przykład wskazać najkorzystniejszą datę powstania firmy. 

Cały wywiad jest dostępny w najnowszym wydaniu tygodnika "Wprost", który w wersji elektronicznej można  przeczytać tutaj:
http://ewydanie.wprost.pl/

"Wprost" w wersji na Androida jest dostępny tu:
https://play.google.com/ store/apps/ details?id=com.paperlit.and roid.wprost

"Wprost" dla użytkowników Apple:
http://itunes.apple.com/ pl/app/tygodnik-wprost/ id459708380?mt=8

"Wprost" można czytać także dzięki aplikacji na Facebooku:
https://apps.facebook.com/tygodnikwprost/?fb_source=search&ref=ts