Anja Rubik chce pozwać TVP za „oszczerczy materiał”. Ostre słowa modelki

Anja Rubik chce pozwać TVP za „oszczerczy materiał”. Ostre słowa modelki

Anja Rubik
Anja Rubik Źródło: Newspix.pl / WENN
Anja Rubik skieruje sprawę do sądu przeciwko TVP. Modelka w programie „Alarm” w TVP1 została powiązana z aferą reprywatyzacyjną.

„W związku z bezprawnymi, karygodnymi i nieprawdziwymi oskarżeniami ze strony stacji TVP Info oraz TVP 1 zdecydowałam podjąć działania prawne w celu ochrony mojego dobrego imienia oraz mojej prywatności” – poinformowała Anja Rubik.

Modelka podkreśliła, że nie zna osób wymienionych przez TVP w „oszczerczym materiale”. Poinformowała również, że dwa lata temu, zgodnie z wszelkimi przepisami prawa nabyła na wolnym rynku mieszkanie w kamienicy w Warszawie. Zapewniła, że zapłaciła za nie cenę zgodną z rynkową wartością.

„Stanowczo oświadczam, że działania TVP oraz TVP Info wymierzone we mnie stanowią oszczerstwo, mające na celu zniesławienie oraz naruszenie mojego dobrego imienia. W moim mniemaniu wpisują się one w systematyczną akcję dezawuowania osób, które publicznie występują przeciwko działaniom obecnej władzy politycznej” – napisała Anja Rubik.

Modelka oczekuje od TVP publicznych przeprosin oraz naprawienia zaistniałej szkody.

facebook

Materiał TVP

Chodzi o materiał, który pokazano w programie „Alarm”, dotyczący afery reprywatyzacyjnej. „Mokotowska 8 i Al. Szucha 16 - dwa warszawskie prestiżowe adresy. Pierwszy, to historia dzikiej reprywatyzacji z wątkiem gangsterskim w tle. O drugim mówi się »akwarium«, bo mieszkały tam »grube ryby«, głównie wojskowi z PRL. Choć obie kamienice to dwie różne historie, sporo je łączy. W tym miejscu mieszkają osoby, które powszechnie nazywamy gwiazdami” – od takich słów rozpoczynał się program „Alarm”. Reporterzy TVP wykazali, że pod wskazanymi adresami apartamenty kupiło kilka znanych osób, m.in. dziennikarka Monika Olejnik, supermodelka Anja Rubik, dyrektor programowy TVN Edward Miszczak oraz dziennikarz telewizyjny Jarosław Gugała.

Czytaj też:
„Vogue” czy „Smogue”? Okładka słynnego magazynu rozpaliła kreatywność internautów. Te przeróbki przejdą do historii

Źródło: WPROST.pl