Galeria:
Ubrania Balenciagi
Nowy projekt Balenciagi nie spotkał się z aprobatą fanów mody, którzy nazwali go na Twitterze „żartem” lub marną prowokacją ze strony firmy. Inni żartują, że wreszcie nie będą musieli się rano zastanawiać nad tym, czy ubrać koszulę czy t-shirt. Na stronie internetowej marki przeczytać można, że koszulę można nosić na dwa sposoby. „Załóż koszulkę z krótkim rękawem, aby osiągnąć efekt przedniego drapowania lub koszulę z długim rękawem, aby ten sam efekt osiągnąć z tyłu” - czytamy. W przedsprzedaży online zamówić i kupić można ją do 30 lipca.
Znając wcześniejsze eksperymenty Balenciagi, można przypuszczać, że nie jest to dowcip. W tym miejscu warto przypomnieć słynną torebkę podobną uderzająco do torebki FRAKTA z Ikei. Balenciaga sprzedawała ją za 3170 dolarów.
Balenciaga to luksusowy dom mody założony w Hiszpanii przez Cristobala Balenciagę, projektanta urodzonego w Kraju Basków w Hiszpanii. Obecnie właścicielem marki jest francuska wielonarodowa firma Kering.