Portugalskie przedsiębiorstwo Jeronimo Martins, właściciel popularnej sieci dyskontów Biedronka, uruchomiło nowe sklepy – Biedronka Premium. Zostały one otwarte w lokalizacjach, w których wcześniej znajdowały się sklepy Piotr i Paweł. Przedstawiciele Jeronimo Martins podkreślili, że w nowych sklepach zostali zatrudnieni ci sami pracownicy, którzy pracowali wcześniej w Piotrze i Pawle. –Placówki wyróżniają się spośród naszych dotychczasowych sklepów. Jako jedne z nielicznych, posiadają oddzielne stoiska z mięsem i wędlinami, serami oraz wyrobami garmażeryjnymi, które są nowością w ofercie Biedronki – mówi Paweł Stolecki, Dyrektor Operacyjny Makroregionu w Jeronimo Martins Polska.Nowe sklepy różnią się od typowych Biedronek nie tylko asortymentem, ale również wyglądem. Logo sieci jest w kolorach złoto-czarnych.
Oto lokalizacje nowych sklepów:
-
Wrocław, ul. Grabiszyńska 240 (Tarasy Grabiszyńskie)
-
Wrocław, ul. Dokerska 2A (Galeria Pilczycka Viktor)
-
Tychy, ul. Towarowa 2C (Gemini Park)
-
Poznań, ul. Szwedzka 6A (Centrum Franowo)
- Kalisz, ul. Młynarska 131 (Park Handlowy Kalinka)
Tak wyglądają wnętrza nowych sklepów Biedronka Premium