Ubranka Celinununu charakteryzuje to, że są utrzymane w kolorystyce neutralnej płciowo. Twórcy kolekcji przekonują, że jej celem jest promowanie równości płci i wyzwalanie ze stereotypów.
– Nasze dzieci. To nie są tak naprawdę nasze dzieci. Wszyscy jesteśmy tylko ogniwami w niekończącym się łańcuchu zwanym życiem – mówi w spocie reklamowym gwiazda. Dion w reklamie zostaje zatrzymana przez ochronę po tym, jak bez pozwolenia wtargnęła na oddział szpitala, w którym leżą noworodki. Kolejne ujęcia pokazują dzieci w niebieskich i różowych ubrankach. Następnie artystka rozpyla nad nimi czarny pyłek i ubranka dzieci zmieniają się wówczas na neutralny kolor.
– Célinununu jednoczy dwie siły jednym głosem – moda ma moc kształtowanie ludzkich umysłów. Zainspiruj swoje dziecko do tego, by było wolne i odnajdywało własną indywidualność poprzez ubiór – przekonują twórcy brandu.