Polacy coraz chętniej korzystają z usług PKP Intercity. Od stycznia do końca października 2018 r. pociągami przewoźnika podróżowało prawie 38,7 mln osób. To ponad 7-procentowy wzrost w stosunku do analogicznego okresu 2017 r. PKP Intercity stale pracuje nad polepszaniem jakości świadczonych usług. Inwestycje największego przewoźnika dalekobieżnego w Polsce to dla pasażerów wymierne korzyści i gwarancja komfortu oraz bezpieczeństwa podróży. Po 2023 r. tabor PKP Intercity będzie w 80 proc. nowy lub zmodernizowany. W 94 proc. pociągów pasażerowie skorzystają z klimatyzacji, a w co najmniej 77 proc. również z bezprzewodowego internetu. Dodatkowo w każdym pociągu jest przewidziana przestrzeń przystosowana dla osób z niepełnosprawnością, w tym poruszających się na wózkach, a także wydzielone miejsce na rowery.
Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App Store i Google Play.
Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy tygodnika Wprost.
Regulamin i warunki licencjonowania materiałów prasowych.