Jak każdego roku po redakcyjnych naradach i – chwilami bardzo gorących – sporach ułożyliśmy listę naszych najbardziej wpływowych rodaków. Jest ona przypomnieniem, że są wśród nas osoby, które swoją pracą, talentem czy siłą zajmowanego stanowiska wpływają na nasze życie i kształtują rzeczywistość, w której żyjemy.
Ponadto w nowym „Wprost”:
- „Abp Sławoj Leszek Głódź chciał zwolnić z funkcji dyrektora hospicjum śmiertelnie chorego duszpasterza ks. Jana Kaczkowskiego” – dowiedział się „Wprost”. Szymon Krawiec i Marcin Dzierżanowski o nowych faktach w sprawie mobbingu, jakiego od lat dopuszcza się wobec duchownych gdański metropolita.
- Wicemarszałek Sejmu Małgorzata Kidawa-Błońska w rozmowie z Marcinem Dzierżanowskim i Olgą Wasilewską o tym, że Polacy są gotowi na kobietę prezydenta.
- – Wybory prezydenckie da się wygrać tylko manifestacją zdolności do szanowania przeciwników politycznych. Małgorzata Kidawa-Błońska do takiej wersji stylu politycznego pasuje nadzwyczajnie – mówi Bronisław Komorowski, były prezydent RP. Rozmawiali Olga Wasilewska i Marcin Dzierżanowski.
- „Rozłamowcy będą wyklęci”. Rozmowa Joanny Miziołek z eurodeputowanym PiS Adamem Bielanem.
- Katarzyna Skrzydłowska-Kalukin o tym, co się stanie, jeśli projekt „Stop pedofilii” stanie się ustawą.
- Z Agatą Jankowską rozmawia Anja Rubik, światowa top modelka i propagatorka edukacji seksualnej w Polsce.
- Wywiad Karola Wasilewskiego z Zbigniewem Lindnerem, największym w Europie producentem trumien.
- Z idolki nastolatek wyrosła na jedną z najbardziej wpływowych gwiazd show biznesu. O Taylor Swift, która w lipcu 2020 roku wystąpi w Polsce, pisze Marcin Flint.
- „Na nic nasze nobliwe miny i złote pióra, tu się liczy jędrny tyłek i naście lat. Gruczoły rządzą!” – pisze w felietonie Michał Witkowski.
„Różni nas wiele, łączy nas »Wprost«”
To hasło nowej kampanii wizerunkowej naszego tygodnika. Jej twarzami będą piszący dla nas felietoniści i publicyści: prof. Magdalena Środa, Jan Wróbel, Jan Śpiewak, Michał Witkowski oraz ks. Michał Zalewski.
„Jako redaktor naczelny jestem dumny z tego, że tygodnik „Wprost” udostępnia swoje łamy osobom o tak różnych poglądach, wywodzącym się z tak różnych środowisk. Zwłaszcza dziś, w obliczu zmęczenia wojną polsko-polską, prezentując różne poglądy, nie chcemy iść na barykady rewolucji. Łączy nas zdrowy rozsądek, dlatego nie skręcamy w żadną stronę. Przy tym potrafimy być zadziorni, umiemy prowokować i iść pod prąd” – wyjaśnia Marcin Dzierżanowski, redaktor naczelny tygodnika „Wprost”.
Głównym elementem kampanii będą spoty, na których nasi felietoniści będą mówili, dlaczego piszą dla „Wprost”. Pierwszy z nich prezentujemy Państwu już dziś.
Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App Store i Google Play.