Paulina Socha-Jakubowska, „Wprost”: Przeczytałam, że wasze przejście do TVP to ekscytująca zmiana, że będziecie teraz troszczyć się o misję telewizji publicznej, ale czy w tym odejściu ze „Szkła kontaktowego” nie było jakiegoś drugiego dna?
Grzegorz Markowski: Kiedy to mówiłaś, w twoim głosie było trochę ironii, a każda z tych rzeczy jest prawdą. Można by pomyśleć, że to zbiór banałów. Taki paradoks.
Katarzyna Kasia: Ostatnio, już po odejściu ze „Szkła”, pisaliśmy dla Tomasza Sianeckiego odpowiedzi na kwestionariusz, który ułożył z okazji dwudziestolecia programu. I napisałam, że zawsze będę się czuła córką tego programu. Naprawdę tak jest.
Bardzo dużo „Szkłu” zawdzięczam i nigdy nie zamierzam tego w żaden sposób kwestionować. Ale myślę, że po prostu przychodzi w życiu taki moment, kiedy robi ci się trochę za wygodnie, kiedy możesz sobie powtarzać, że coś, co żre, krótko mówiąc „działa” i co bardzo dobrze robisz, tak sobie możesz dobrze robić bez żadnego rozwoju…
Tylko ja na przykład zaczynam się wiercić.
(…) Z formatami mediowymi jest tak, że albo ten format się razem z tobą rozwija i wtedy możesz w nim być bardzo długo, albo nie jest twoim formatem, czyli musisz w pewnym momencie być w czymś, co ma bardzo ściśle wyznaczone ramy i gdzie tak naprawdę nie ma przestrzeni, żeby jakoś jeszcze bardziej, jeszcze szerzej te skrzydła rozkładać.
I to jest w pewnym momencie dla wszystkich chyba dosyć męczące.
Słuchanie podcastu i czytanie całości treści w dniu premiery nowego odcinka dostępne jest jedynie dla stałych Czytelników „WPROST PREMIUM”. Zapraszamy.
Odcinek dostępny jest w ramach promocji:
Podcast powstaje we współpracy ze Studiem Plac.
Dla mnie to była decyzja o rozwoju. Trudna decyzja, bo wcale nie jest łatwo odejść z firmy, która jest w miarę stabilna mimo tego, że przeżyliśmy w czasie tych ostatnich lat przecież próby likwidacji TVN24, zamachy na TVN, firma sama też została sprzedana kilka razy różnym dużym podmiotom… Ale tak czy inaczej gwarantowała pewien rodzaj amerykańskiej stabilności.
A przeszliśmy do firmy, która jest w likwidacji.
Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App Store i Google Play.
Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy tygodnika Wprost.
Regulamin i warunki licencjonowania materiałów prasowych.