Europejscy geje wydają rocznie 590 mld euro. W dodatku są lojalni wobec wybranych marek. W sumie – idealni klienci. Nic dziwnego, że producenci zaczynają o nich walczyć. Także w Polsce. Za tydzień w Warszawie odbędzie się międzynarodowe forum gospodarcze mniejszości seksualnych.
Para przystojniaków baraszkujących na plaży, dziewczyny trzymające się za ręce na tle morza i dopisek: „Myślisz o zdjęciach z wakacji? Sprawdź, jaki aparat warto kupić". W taki sposób portal Allegro.pl zachęca gejów i lesbijki do wejścia do swojego serwisu Cokupic.pl z recenzjami produktów. To najnowsza, a zarazem jedna z nielicznych w Polsce kampania adresowana wprost do gejów i lesbijek. Polskie firmy, choć bardzo powoli, dołączają do grona światowych producentów i usługodawców, którzy swoją ofertę kierują do klienta z grupy mniejszości seksualnych, czyli LGBT (ang. lesbian, gay, bisexual, transgender).
Więcej możesz przeczytać w 28/2010 wydaniu tygodnika Wprost .
Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App Store i Google Play.