W ramach umowy logo firmy T-Mobile będzie integralną częścią znaku graficznego, który firmuje rozgrywki. Logo nowego sponsora będzie umieszczone również na koszulkach zawodników oraz m.in. bandach reklamowych otaczających murawy, stadionach i ściankach sponsorskich.
- Cieszę się, że będziemy mogli budować i rozwijać piłkarską Ligę Zawodową z tak potężnym i doświadczonym sponsorem. Jestem przekonany, że T-Mobile Ekstraklasa to nie tylko zmiana w nazwie rozgrywek. Tę współpracę rozpoczynamy po to, by rozgrywki były jeszcze ciekawsze i barwniejsze oraz rosły w siłę w każdym ich aspekcie. Nasze plany zakładają długofalową realizację wielu wspólnych projektów. Nie chcemy ograniczać się tylko do działań wynikających z umowy sponsorskiej – powiedział prezes Ekstraklasy SA Andrzej Rusko.
Według oficjalnego oświadczenia część środków finansowych, jakie wniesie T-Mobile na rzecz Ekstraklasy i jej klubów, zależeć będzie od popularności rozgrywek i wizerunku ligi.
zew, PAP