Wakacje z Happy Events

Wakacje z Happy Events

Dodano:   /  Zmieniono: 
Od 27 czerwca do 25 sierpnia w czternastu miejscowościach wypoczynkowych odbywała się wakacyjna akcja Happy Events - promocja klubów aktywnego wypoczynku.
W ramach akcji turyści wypoczywający nad Bałtykiem i na Mazurach mogli korzystać ze sprzętu sportowego oraz brać udział w konkursach i zawodach sportowych prowadzonych pod opieką wykwalifikowanych instruktorów. Organizatorami akcji byli Happy Events i Radio Zet.
Happy Events to seria plenerowych plażowych imprez wakacyjnych dla całych rodzin wypoczywających na polskim wybrzeżu i na Mazurach. Organizatorzy, zachęceni ubiegłorocznym sukcesem akcji, w której wzięło udział ponad 10.000 osób, postawili sobie cel bardziej ambitny. Happy Events dowiodło , że wypoczynek w polskich miejscowościach wypoczynkowych może być wypoczynkiem pełnym, łączącym relaks na leżaku z aktywnością fizyczną. Celem projektu było:
- wprowadzenie nowej jakości aktywnego wypoczynku i wspólne, rodzinne spędzania czasu wolnego
- integracja wszystkich turystów spędzających letnie wakacje w Polsce,
- promocja sportu, turystyki i ośrodków wypoczynkowych,
- szkolenie kadry animatorów czasu wolnego; tworzenie nowego zawodu szkoleniowca-promotora,
- potwierdzenie oczekiwań społecznych związanych z tworzeniem w przyszłości stacjonarnych sezonowych i całorocznych Klubów Aktywnego Wypoczynku.
"Aktywny wypoczynek - to nie tylko sposób spędzania wolnego czasu, ale także nowy kierunek promocji Polski i nowoczesna metoda promowania wypoczynkowych gmin i regionów. Happy Events to ogromna szansa na wykorzystanie naturalnych atrakcji turystycznych Polski - przede wszystkim polskiego morza jako atrakcyjnego produktu dla turystów" - powiedział Dariusz Maciejewski, prezes Happy Events.
W ramach całodniowych imprez Happy Events i Radia Zet wszyscy chętni mogli wziąć udział w zawodach i rozgrywkach, między innymi siatkówce plażowej, piłce nożnej, skoku wzwyż, a także spróbować swoich sił na torze przeszkód, w sztafetach kajakowych, oraz regatach surfingowych i na katamaranach. Na plażach Happy Events można było zdobyć kartę pływacką, wziąć udział w kursach nauki pływania, żeglowania . Nad bezpieczeństwem uczestników zawodów czuwali wykwalifikowani ratownicy, trenerzy i instruktorzy sportowi.
Niewątpliwą atrakcją dla wypoczywających nad morzem rodzin były konkursy zręcznościowe. "Pajączek", "test amerykański", czy "hydraulik", to tylko niektóre z propozycji, które w dowcipny sposób promowały sportową rywalizację rodzin. Ofertę uatrakcyjniły dodatkowo plażowy aerobik, odnowa biologiczna, doradztwo kosmetyczne, czytelnia czy Baby Club, gdzie mali plażowicze mogli pobawić się pod opieką animatorki. Ciekawa i bogata oferta aktywnego wypoczynku realizowana przez animatorów Happy Events, młodych, dynamicznych studentów oraz absolwentów polskich szkół wyższych przyciągnęła ponad 20.000 osób. Dla wielu z nich było to pierwsze spotkanie z taką formą wypoczynku.
Tegoroczna akcja przebiegała pod hasłem "Zostań mistrzem owocowych plaż". Turyści odwiedzający codziennie Kluby Aktywnego Wypoczynku uczestniczyli we współzawodnictwie sportowym. W ramach akcji zostały zorganizowane Międzynarodowe Mistrzostwa Polski Windsurfingu z udziałem czołówki europejskiej. Zwycięzcy otrzymywali medale, dyplomy i nagrody rzeczowe. W sumie wręczono ponad 1600 złotych, srebrnych i brązowych medali oraz 2500 dyplomów. Zwycięzcy Plaż nabyli równocześnie prawo do udziału w Wielkim Finale Mistrzów Plaż, który odbędzie się w Poznaniu na terenie kąpieliska nad Malta w dniu 25.08.2002. W Poznaniu rywalizacja odbywać się będzie w trzech grupach:
- Ogólnopolskie Regaty Winsurfingowe - Happy Events Funboard Cup,
- Finał konkursu Rodzinnego Radia Zet,
- Finał Indywidualnych Mistrzów Plaż.
Wcześniej, w sobotę 24.08.2002 Wielkopolanie będą mogli rywalizować w identycznych jak na polskim wybrzeżu konkursach i turniejach. Zwycięzcy rywalizować będą z mieszkańcami innych regionów Polski.
Udział Sponsorów spowodował, że poznańska rywalizacja zakończy się wręczeniem bardzo atrakcyjnych nagród. Wśród szczególnie imponujących znajdują się 3 samochody osobowe marki VW Garbus, aparaty fotograficzne, szwajcarskie zegarki, sprzęt AGD.
Współorganizatorem akcji jest Radio Zet. Sponsorem głównym akcji jest Knorr Gorący Kubek, sponsorami: Skoda Poland, Bakoma, Chrysler, Kolastyna, Auto Drap, magazyn "Forma". Akcji towarzyszy kampania reklamowa wykorzystująca prasę ("Gala", "Naj", "Claudia", "Forma", "Focus", "Auto Motor i Sport" oraz dzienniki lokalne), billboardy (500 tablic na terenie całego kraju) oraz spoty reklamowe w Radiu Zet i bannery reklamowe w portalu Wirtualna Polska.
Patronat honorowy nad akcją objęli: prezes Urzędu Kultury Fizycznej i Sportu dr Adam Giersz, Prezydenci, Burmistrzowie i Wójtowie Gmin
Patronat imprez Happy Events w poszczególnych miastach objęli: wójt gminy Mielno Zbigniew Choiński, wójt gminy Rewal Konstanty Tomasz Oświęcimski, wójt gminy Kołobrzeg Tadeusz Kowalski, prezydent Kołobrzegu Zbigniew Błaszczuk, wójt gminy Ustronie Morskie Stanisław Zieliński, burmistrz Ustki Wojciech Lewandowski, burmistrz Jastarni Mieczysław Struk, burmistrz Władysławowa Adam Drzeżdżon, prezydent Świnoujścia Janusz Dziekoński, burmistrz Międzyzdrojów Stanisław Świrski
Przy akcji współpracuje także Poznański Ośrodek Sportu i Rekreacji.
nat