Nowak przyznał, że jeśli chodzi o projekty długofalowe, dla resortu dwoma najważniejszymi są: kolejnictwo i drogownictwo. - Czyli poprawa zarządzania Grupą PKP, usprawnienie procesów inwestycyjnych w ramach Polskich Linii Kolejowych, usprawnienie wdrażania w przyszłości nowych rozkładów jazdy, prywatyzacja PKP Cargo, TK Telekom, Polskich Kolei Linowych, stworzenie sieci dworców PKP. To wszystko są rzeczy, którymi będziemy się zajmowali i już się zajmujemy. One będą miały swój finał w najbliższych miesiącach. A w niektórych wypadkach, chociażby programy inwestycyjne, do końca kadencji - powiedział Nowak.
Premier Donald Tusk poinformował z kolei po spotkaniu z ministrem transportu Sławomirem Nowakiem o "ostrożniejszych, bardziej konserwatywnych" prognozach ws. budowy dróg na Euro 2012. Dodał, że w styczniu punktualność PKP była porównywalna do tej, jaką osiąga niemieckie Deutsche Bahn.
Dobrze, że Polska goni - a może nawet już dogoniła - Niemcy chociaż pod względem punktualności. Chociaż trochę, będzie żyło się lepiej.
Czytaj więcej na Wprost.pl: