Real Madryt i Liverpool, a także m.in. Cristiano Ronaldo, Iker Casillas, Kaka i Steven Gerard zagrają wspólnie dla wicelidera polskiego rynku napojów izotonicznych, krakowskiej firmy Oshee, zapowiada "Puls Biznesu".
Przygotowywanie umowy z klubami, wartymi w sumie ponad 2,5 mld dolarów i mającymi w dorobku ponad setkę trofeów, trwało kilka miesięcy. "Puls Biznesu" twierdzi, że kontrakty są kilkuletnie i kosztowały Oshee kilka milionów złotych. Według Dariusza Gałęzewskiego, jednego z trzech właścicieli Oshee - Real pierwszy raz w historii udzielił takiej licencji w kategorii napojów.
Oshee rusza teraz z ostrą kampanią reklamową. Ambasadorem produktu będzie Jerzy Dudek. Butelki z podobiznami piłkarzy obu klubów są już w magazynach. Firma oczekuje, że jeszcze w tym roku sprzeda o 90 proc. więcej swych wyrobów.
Zdaniem "Pulsu Biznesu" w 2016 roku Polacy wydadzą na izotoniki nawet o 300 proc. więcej niż obecnie. W tym roku rynek napojów izotonicznych w Polsce będzie wart 180 mln zł.