Tygodnik "Wprost" uruchomił aplikację typu social reader, dzięki której treści z papierowego wydania tygodnika są dostępne dla 14 milionów polskich użytkowników Facebooka.
Aplikacja jest dostępna pod adresem: http://apps.facebook.com/tygodnikwprost/?p=wprostmag& oraz z poziomu fanpage "Wprost" na Facebooku.
Aplikacja powstała w oparciu o platformę Paperlit. Umożliwia czytanie tygodnika WPROST w wersji będącej dokładnym odwzorowaniem edycji papierowej. Użytkownicy Facebooka mogą nie tylko przeglądać i czytać magazyn, ale i dzielić się wybranymi artykułami. Mogą je publikować na swojej tablicy lub przesłać bezpośrednio mailem. Tygodnik w wersji społecznościowej jest wzbogacony o linki prowadzące do odpowiednich treści zawartych na stronach internetowych. Zintegrowany z aplikacją kanał RSS daje szybki dostęp do najnowszych artykułów publikowanych na stronie wprost.pl.
Dostęp do artykułów z bieżącego wydania "Wprost" jest odpłatny. Płatności działają w oparciu o wirtualną walutę Facebooka, czyli tzw. kredyty. Bieżące wydanie kosztuje 10 kredytów, czyli ok. 1 dolara. Wszystkie archiwalne numery są dostępne za darmo.
Również reklamy w społecznościowej aplikacji "Wprost", podobnie jak w e-wydaniach, są dokładnym odwzorowaniem reklam z wydania papierowego, a reklamodawcy nie ponoszą dodatkowych kosztów związanych z obecnością w nowym kanale dystrybucji. Istnieje jednak również możliwość sponsorowania wydania "Wprost" na FB. To nowa usługa w ofercie wydawcy, wyceniana indywidualnie przez Biuro Reklamy PMPG.
To kolejna aplikacja uruchomiona przez wydawcę "Wprost" we współpracy z Paperlit. W oparciu o tę platformę zostały przygotowane również mobilne aplikacje tygodnika "Wprost", dwutygodnika Bloomberg Businessweek Polska oraz magazynu "Film".
Aplikacja powstała w oparciu o platformę Paperlit. Umożliwia czytanie tygodnika WPROST w wersji będącej dokładnym odwzorowaniem edycji papierowej. Użytkownicy Facebooka mogą nie tylko przeglądać i czytać magazyn, ale i dzielić się wybranymi artykułami. Mogą je publikować na swojej tablicy lub przesłać bezpośrednio mailem. Tygodnik w wersji społecznościowej jest wzbogacony o linki prowadzące do odpowiednich treści zawartych na stronach internetowych. Zintegrowany z aplikacją kanał RSS daje szybki dostęp do najnowszych artykułów publikowanych na stronie wprost.pl.
Dostęp do artykułów z bieżącego wydania "Wprost" jest odpłatny. Płatności działają w oparciu o wirtualną walutę Facebooka, czyli tzw. kredyty. Bieżące wydanie kosztuje 10 kredytów, czyli ok. 1 dolara. Wszystkie archiwalne numery są dostępne za darmo.
Również reklamy w społecznościowej aplikacji "Wprost", podobnie jak w e-wydaniach, są dokładnym odwzorowaniem reklam z wydania papierowego, a reklamodawcy nie ponoszą dodatkowych kosztów związanych z obecnością w nowym kanale dystrybucji. Istnieje jednak również możliwość sponsorowania wydania "Wprost" na FB. To nowa usługa w ofercie wydawcy, wyceniana indywidualnie przez Biuro Reklamy PMPG.
To kolejna aplikacja uruchomiona przez wydawcę "Wprost" we współpracy z Paperlit. W oparciu o tę platformę zostały przygotowane również mobilne aplikacje tygodnika "Wprost", dwutygodnika Bloomberg Businessweek Polska oraz magazynu "Film".