Koncentrujemy się teraz na budowaniu relacji z klientem, a nie – jak dotąd – na produkcie – mówi Philippe Marié, wiceprezes zarządu Credit Agricole Bank Polska i Senior Country Officer CA Polska.
Klienci pozytywnie oceniają ofertę banku Credit Agricole i wskazują, że jest ona lepsza niż w latach ubiegłych. Co na to wpłynęło?
Credit Agricole Bank Polska znacząco poszerzył ofertę produktów i usług bankowych. Proponujemy klientom produkty oszczędnościowe i inwestycyjne oraz ubezpieczenia. Nasza nowa oferta wynika przede wszystkim z rozszerzenia profilu naszej działalności – kiedyś byliśmy kojarzeni głównie z kredytami konsumpcyjnymi, teraz bardzo intensywnie rozwijamy bankowość uniwersalną. Tym też podyktowana była ubiegłoroczna decyzja o zmianie nazwy banku i wprowadzeniu marki Crédit Agricole dla bankowości detalicznej. Marka LUKAS była jedną z najlepiej rozpoznawalnych polskich marek finansowych niosącą pozytywne skojarzenia związane z kredytami ratalnymi oraz szybką obsługą. Przeprowadzone przez nas badania pokazały, że była słabo kojarzona z pełną ofertą bankową, co nie sprzyjało rozwojowi banku uniwersalnego. Natomiast marka Crédit Agricole, która jest marką jednej z największych grup bankowych na świecie, takie skojarzenia niosła.
Credit Agricole Bank Polska znacząco poszerzył ofertę produktów i usług bankowych. Proponujemy klientom produkty oszczędnościowe i inwestycyjne oraz ubezpieczenia. Nasza nowa oferta wynika przede wszystkim z rozszerzenia profilu naszej działalności – kiedyś byliśmy kojarzeni głównie z kredytami konsumpcyjnymi, teraz bardzo intensywnie rozwijamy bankowość uniwersalną. Tym też podyktowana była ubiegłoroczna decyzja o zmianie nazwy banku i wprowadzeniu marki Crédit Agricole dla bankowości detalicznej. Marka LUKAS była jedną z najlepiej rozpoznawalnych polskich marek finansowych niosącą pozytywne skojarzenia związane z kredytami ratalnymi oraz szybką obsługą. Przeprowadzone przez nas badania pokazały, że była słabo kojarzona z pełną ofertą bankową, co nie sprzyjało rozwojowi banku uniwersalnego. Natomiast marka Crédit Agricole, która jest marką jednej z największych grup bankowych na świecie, takie skojarzenia niosła.
Więcej możesz przeczytać w 40/2012 wydaniu tygodnika Wprost .
Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App Store i Google Play.