Na billboardach w Kalifornii pojawiła się reklama czajnika, która wywołała oburzenie części kierowców uważających, że czajnik został zaprojektowany tak, by... wyglądać jak Adolf Hitler.
Zdjęcie billboardu zestawione ze zdjęciem Adolfa Hitlera wyciągającego rękę w nazistowskim pozdrowieniu zostało rozpowszechnione wśród użytkowników portalu Reddit, na którym internauci dzielą się z innymi ciekawymi linkami z sieci. Część użytkowników twierdzi, że nagła "kariera" zdjęcia to dowód na zastosowanie przez producentów czajnika tzw. marketingu wirusowego. "Spójrzcie - przekazujemy sobie zdjęcie, które jest reklamą" - zauważył jeden z internautów.
Czajnik, który przypomina Adolfa Hitlera można kupić za 40 dolarów na internetowej stronie sklepu JCPenney.
arb, mediaite.com
Czajnik, który przypomina Adolfa Hitlera można kupić za 40 dolarów na internetowej stronie sklepu JCPenney.
arb, mediaite.com