"Dziennik Polski" podkreśla, że ciepła zima może okazać się zbawieniem dla kolejarzy.
Dzięki sprzyjającym temperaturom wciąż trwają prace remontowe na torach, np. na trasie z Krakowa do Rzeszowa czy do Warszawy. Zwykle w zimie remonty uniemożliwiał mróz i śnieg.
Szczególnie ważny może okazać się szybki remont w stronę stolicy Podkarpacia, ponieważ termin ukończenia modernizacji był bowiem regularnie przesuwany. Przesunięcie prac do 2016 r. oznaczałoby realną groźbę utraty części z ponad 2 mld zł. dofinansowania z Unii Europejskiej. Inwestycja musi być rozliczona do końca przyszłego roku.
Szczególnie ważny może okazać się szybki remont w stronę stolicy Podkarpacia, ponieważ termin ukończenia modernizacji był bowiem regularnie przesuwany. Przesunięcie prac do 2016 r. oznaczałoby realną groźbę utraty części z ponad 2 mld zł. dofinansowania z Unii Europejskiej. Inwestycja musi być rozliczona do końca przyszłego roku.