Polscy producenci wódki uważają, że polska wódka powinna być promowana na świecie przez nasze instytucje kulturalne, organizacje turystyczne i ambasady - informuje "Metro".
Gazeta podkreśla, że w USA polska wódka stała się znacznie popularniejsza niż wódka rosyjska, eksport wódki z Polski sięga łącznie prawie pół miliarda złotych. Producenci wódki chcą, aby podczas bankietów i gali promujących polską kulturę i sztukę podawano polska wódkę. Jak się dowiedziało "Metro", w tej sprawie rozmowy są już prowadzone, m.in. z Instytutem im. Adama Mickiewicza, Polską Organizacją Turystyczną i naszymi placówkami dyplomatycznymi.
- My w Polsce cały czas szukamy polskiej Nokii, którą moglibyśmy zawojować świat. Nie zauważamy, że mamy ją pod nosem. Polską Nokią może być polska wódka - podkreśla Andrzej Szumowski, prezes Stowarzyszenia Polska Wódka, zrzeszającego czołowych polskich producentów.
Metro
- My w Polsce cały czas szukamy polskiej Nokii, którą moglibyśmy zawojować świat. Nie zauważamy, że mamy ją pod nosem. Polską Nokią może być polska wódka - podkreśla Andrzej Szumowski, prezes Stowarzyszenia Polska Wódka, zrzeszającego czołowych polskich producentów.
Metro