Łódzki Oddział Narodowego Funduszu Zdrowia przyznał, że na nowej, ogólnej infolinii doszło do błędu konsultantki, która podała inny wolny termin do lekarza endokrynologa, niż na infolinii kolejkowej - podaje RMF FM.
Nowa, ogólna infolinia działa od 1 kwietnia tego roku. Rzecznik łódzkiego oddziału NFZ Anna Leder tłumaczy, że doszło do zwykłego błędu ludzkiego. Twierdzi, że konsultantka nie odświeżyła strony, na której pokazuje się aplikacja kolejkowa. W związku z tym podała inną informację, niż można było uzyskać na infolinii kolejkowej, która podała właściwy termin dostania się do poradni endokrynologicznej.
Ogólna infolinia podała informację, że najbliższy termin do lekarza endokrynologa to styczeń bądź czerwiec 2016 roku. Zaś na infolinii kolejkowej, zajmującej się udzielaniem informacji na temat czasu oczekiwania do lekarzy, konsultantka podała termin połowa kwietnia bądź czerwiec tego roku.
Konsultantki zostały ponownie przeszkolone w obsłudze aplikacji kolejkowej, by podawały rzetelne informacje i w przyszłości nie dochodziło do podobnych błędów.
ep, rmf24.pl
Ogólna infolinia podała informację, że najbliższy termin do lekarza endokrynologa to styczeń bądź czerwiec 2016 roku. Zaś na infolinii kolejkowej, zajmującej się udzielaniem informacji na temat czasu oczekiwania do lekarzy, konsultantka podała termin połowa kwietnia bądź czerwiec tego roku.
Konsultantki zostały ponownie przeszkolone w obsłudze aplikacji kolejkowej, by podawały rzetelne informacje i w przyszłości nie dochodziło do podobnych błędów.
ep, rmf24.pl