Spocząć też można modnie. Branża pogrzebowa odświeża trendy w dziedzinie swoich usług i produktów. Ostatnim must have jest karawan na podwoziu jaguara, rolls-royce’a albo maserati.
Po karawanie widać, że rodzina nie żałowała grosza na pogrzeb – mówi Zbigniew D. Skoczek, redaktor naczelny miesięcznika „Kultura Pogrzebu”. Auta do transportu trumny (kwiaty jadą w oddzielnym pojeździe) stały się wyznacznikiem bogatego, wystawnego pochówku. Dlatego firmy pogrzebowe karawanom poświęcają osobne działy w swoich ofertach i inwestują w nie poważne pieniądze. Luksusowy pojazd kosztuje nawet 300 tys. zł. Są firmy, które w swoich stajniach mają po 30 karawanów.
Więcej możesz przeczytać w 27/2015 wydaniu tygodnika Wprost .
Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App Store i Google Play.
© ℗
Materiał chroniony prawem autorskim.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy tygodnika Wprost.
Regulamin i warunki licencjonowania materiałów prasowych.
Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy tygodnika Wprost.
Regulamin i warunki licencjonowania materiałów prasowych.