W rankingu SoTrender słabo wypadają tabloidy. Profil „Faktu” (@Fakt24.pl) miał tylko 18,9 tys. obserwujących, a nieaktywny od kilku lat profil „Super Expressu” - jedynie 3 tys.
Najwięcej retweetów, polubień i odpowiedzi pojawiło się w marcu na profilach „Gazety Wyborczej” (21,5 tys.) i „Newsweeka” (18,5 tys.). Po nieco ponad 10 tys. takich aktywności wykonano przy wpisach „Rzeczpospolitej” (11,5 tys.) i „Przeglądu Sportowego” (10,2 tys.), a prawie 10 tys. - na profilu „Wprost” (9,3 tys.).
Jeśli chodzi o wszystkie aktywności użytkowników Twittera, najwięcej odnotowano ich na profilach na „Gazety Wyborczej” (74,6 tys.), a także „Newsweeka” (48 tys.), „Rzeczpospolitej” (44,3 tys.) oraz tygodnika „Wprost” (37 tys.).
"Liczba obserwujących nigdy nie rosła tak szybko"
Liczba osób śledzących tygodnik "Wprost" jeszcze nigdy nie rosła tak szybko, jak ciągu ostatniego półrocza. „Wprost” jest obecne na Twitterze od 2010 r., ale dopiero w 2012 r. tygodnik czynnie zaangażował się w aktywne działanie w tym serwisie, zyskując kilkadziesiąt tysięcy fanów. Od tamtej pory liczba fanów wzrastała o kilkadziesiąt tysięcy rocznie, ale w ciągu ostatniego roku „Wprost” odnotował wzrost o ponad 100 procent – z niespełna 200 000 na początku 2015 r. do ponad 400 000 obecnie. Na profilu „Wprost” opublikowano już prawie 75 000 „ćwierknięć”.
Wirtualne Media