Nagrody "Wprost" za najbardziej nowatorskie rozwiązania teleinformatyczne zostały wręczone. 24 stycznia podczas XVI Międzynarodowych Targów Komputer Expo 2001 ogłoszono zwycięzców pierwszej edycji naszego konkursu.
Laureatami zostali: Creative Labs i AB SA za odtwarzacz mp3, Casio i Zibi za palmtop Cassiopea 125, Davis i Veracomp za projektor, Virtual Ink i Scientific za cyfrową tablicę, Toshiba i Techmex za komputerową klasę szkolną, JTT za komputer Adax Alfa Slim, Era GSM i Ericsson za telefon 380S, Karen Notebook i Hewlett-Packard za Omnibook 900, Canon za skaner 1220 U oraz Olympus i Euro-Color za cyfrowy aparat E-10. Nagrody odbierali szefowie lub przedstawiciele wyróżnionych firm.
Nagrodzone produkty wybierane były w dwóch etapach. Najpierw z setek projektów została wyłoniona grupa kilkudziesięciu najciekawszych rozwiązań. Następnie poddano je osądowi inter-nautów. Na stronach www.certyfikat.wprost.pl wszyscy pragnący wziąć udział w konkursie mogli głosować na wybrane przez siebie urządzenia. Łącznie oddano 1853 głosy. Dziesięć projektów, które zdobyły największe uznanie, nagrodzono Certyfikatem Wprost.
Wśród osób, które wzięły udział w głosowaniu, rozlosowano cenne nagrody, m.in. bilet lotniczy do jednego z pięciu miast europejskich, ufundowany przez Biuro Turystyki Zagranicznej Campus, 20 rocznych kart Euro 26, których sponsorem była Fundacja Integracji Europejskiej, oraz 10 elektronicznych słowników polsko-angielskich, ufundowanych przez firmę Ectaco. (KK)
Nagrodzone produkty wybierane były w dwóch etapach. Najpierw z setek projektów została wyłoniona grupa kilkudziesięciu najciekawszych rozwiązań. Następnie poddano je osądowi inter-nautów. Na stronach www.certyfikat.wprost.pl wszyscy pragnący wziąć udział w konkursie mogli głosować na wybrane przez siebie urządzenia. Łącznie oddano 1853 głosy. Dziesięć projektów, które zdobyły największe uznanie, nagrodzono Certyfikatem Wprost.
Wśród osób, które wzięły udział w głosowaniu, rozlosowano cenne nagrody, m.in. bilet lotniczy do jednego z pięciu miast europejskich, ufundowany przez Biuro Turystyki Zagranicznej Campus, 20 rocznych kart Euro 26, których sponsorem była Fundacja Integracji Europejskiej, oraz 10 elektronicznych słowników polsko-angielskich, ufundowanych przez firmę Ectaco. (KK)
Więcej możesz przeczytać w 5/2001 wydaniu tygodnika Wprost .
Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App Store i Google Play.