28 sierpnia ks. Henryk Jankowski zaprezentuje w Krynicy wodę mineralną "Jankowski". Umowę podpisali szefowie Instytutu im. Henryka Jankowskiego i firmy Cechini Dystrybucja z Muszyny - poinformował menedżer Grzegorz Kalicki.
"To będzie pierwsza polska woda luksusowa" - uważa Kalicki, który jest pomysłodawcą wody. Jego zdaniem, zadecyduje o tym wytworna i elitarna marka, oparta na znanej osobie, piękna etykieta i jakość samej wody. "Te butelki będą ozdobą stołu" - twierdzi Kalicki.
Jak przyznaje Kalicki, z inicjatywą stworzenia marki wyszła firma z Muszyny. W wyniku negocjacji strony doszły do porozumienia i zawarto umowę, według której część zysków ze sprzedaży wody ma być przeznaczona na statutowe cele funkcjonującego od kilku miesięcy instytutu, którego patronem jest b. proboszcz parafii św. Brygidy w Gdańsku. Placówka ma dokumentować rolę Kościoła katolickiego w historii PRL.
Prałat Jankowski zastrzegł, że część zysku ze sprzedaży wody chciałby też przeznaczyć na budowę ołtarza bursztynowego w kościele św. Brygidy.
Premiera wody nastąpi 28 sierpnia w Krynicy. Ks. prałat Henryk Jankowski zaprezentuje wtedy na konferencji prasowej wodę noszącą jego nazwisko. Przygotowana zostanie partia 20 tys. butelek.
Spółka nie obawia się ryzyka handlowego związanego z kontrowersjami wokół osoby ks. Jankowskiego. "Nasza oferta skierowana jest dla tych, którzy będą chcieli tę wodę nabyć. My znamy ks. prałata i nie dajemy wiary spekulacjom prasowym, łączącym go z osobą 'Delegata'. To są tylko chwilowe perturbacje, które przeminą" - podkreśla Kalicki.
Spółka nie zdradza szczegółowych zapisów umowy. Woda będzie sprzedawana w szklanych butelkach o poj. 0,33 litra i w plastikowych o poj. 0,5 i 1,5 litra. Cena nie została jeszcze ustalona.
Butelki z wodą to nie pierwszy produkt, który wykorzystuje wizerunek b. proboszcza parafii św. Brygidy w Gdańsku. Od 2005 r. w sklepach można kupić białe i czerwone wytrawne wino o nazwie "Monsignore" opatrzone etykietą ze zdjęciem prałata Jankowskiego.
pap, ab
Jak przyznaje Kalicki, z inicjatywą stworzenia marki wyszła firma z Muszyny. W wyniku negocjacji strony doszły do porozumienia i zawarto umowę, według której część zysków ze sprzedaży wody ma być przeznaczona na statutowe cele funkcjonującego od kilku miesięcy instytutu, którego patronem jest b. proboszcz parafii św. Brygidy w Gdańsku. Placówka ma dokumentować rolę Kościoła katolickiego w historii PRL.
Prałat Jankowski zastrzegł, że część zysku ze sprzedaży wody chciałby też przeznaczyć na budowę ołtarza bursztynowego w kościele św. Brygidy.
Premiera wody nastąpi 28 sierpnia w Krynicy. Ks. prałat Henryk Jankowski zaprezentuje wtedy na konferencji prasowej wodę noszącą jego nazwisko. Przygotowana zostanie partia 20 tys. butelek.
Spółka nie obawia się ryzyka handlowego związanego z kontrowersjami wokół osoby ks. Jankowskiego. "Nasza oferta skierowana jest dla tych, którzy będą chcieli tę wodę nabyć. My znamy ks. prałata i nie dajemy wiary spekulacjom prasowym, łączącym go z osobą 'Delegata'. To są tylko chwilowe perturbacje, które przeminą" - podkreśla Kalicki.
Spółka nie zdradza szczegółowych zapisów umowy. Woda będzie sprzedawana w szklanych butelkach o poj. 0,33 litra i w plastikowych o poj. 0,5 i 1,5 litra. Cena nie została jeszcze ustalona.
Butelki z wodą to nie pierwszy produkt, który wykorzystuje wizerunek b. proboszcza parafii św. Brygidy w Gdańsku. Od 2005 r. w sklepach można kupić białe i czerwone wytrawne wino o nazwie "Monsignore" opatrzone etykietą ze zdjęciem prałata Jankowskiego.
pap, ab