Klientka pozwała sieć kawiarni. Powód? Kawa mrożona miała za dużo lodu
Według Amerykanki sieć kawiarni oszukuje swoich klientów. Objętość napoju, która jest podana w menu zgadza się z jego faktyczną objętością tylko i wyłącznie wtedy, gdy jest do niej dodany lód. W związku z tym, Stacey Pincus złożyła do sądu federalnego 29-stronicowy pozew, w którym domaga się odszkodowania w wysokości 5 milionów dolarów.
"Zarzuty są bezpodstawne"
Rzeczniczka Starbucksa Jamie Riley poinformowała, że „sieć kawiarni jest świadoma zastrzeżeń, ale uważa je za bezpodstawne”. – Nasi klienci rozumieją, że lód jest niezbędnym elementem każdego mrożonego napoju. Jeśli klient nie jest zadowolony z przygotowania napoju to chętnie go przerobimy - tłumaczyła.
Starbucks to największa sieć kawiarni na świecie. Założona w 1971 roku w Seattle, posiada obecnie ponad 15 tys. lokali w 50 krajach.