60 tys. zł za szkolenia medialne dla marszałka Sejmu. Kuchciński „uczy się” od stycznia

Dodano:
Marszałek Sejmu Marek Kuchciński Źródło: Newspix.pl / Jacek Herok
Na Twitterze pojawiła się informacja, że marszałek Sejmu Marek Kuchciński nawiązał współpracę z agencją PR, która szkoli go w zakresie komunikacji medialnej. Kancelaria Sejmu na ten cel przeznaczyła 60 tys. zł.

O wydatkach Kancelarii Sejmu na szkolenia medialne dla marszałka Kuchcińskiego poinformowano na Twitterze. Informacje na ten temat pojawiły się na koncie dane publiczne.

Z opublikowanego tam fragmentu dokumentu wynika, że od 1 stycznia 2017 roku do 30 czerwca, firma PR-owa Gall Media (prowadzi ją Lidia Gall, była dziennikarka TVP) otrzyma 60 tys. zł za „stałe doradztwo w zakresie współpracy i opracowywania strategii komunikacji medialnej dla Marszałka Sejmu RP oraz szkoleń i konsultacji dla współpracowników Marszałka Sejmu w zakresie komunikacji medialnej”.

Z pytaniami o tę sprawę do Kancelarii Sejmu zwrócił się portal Fakt24. Wśród nich znalazło się pytanie m.in. o częstotliwość szkoleń, w których bierze udział marszałek. „Współpraca Marszałka i Kancelarii Sejmu z firmą Gall Media ma charakter bardzo szeroki, który jest na bieżąco doprecyzowywany i uzgadniany pomiędzy stronami” – napisała w odpowiedzi Kancelaria Sejmu.

Źródło: Fakt24.pl
Proszę czekać ...

Proszę czekać ...

Proszę czekać ...

Proszę czekać ...