Nowość na rynku. Napój Coca-Coli z alkoholem już w sklepach

Dodano:
Coca-Cola, zdjęcie ilustracyjne Źródło: Fotolia / eddaphoto.pl
Japońscy konsumenci doczekali się w końcu długo zapowiadanego produktu. Coca-Cola wprowadziła na krajowy rynek napój z alkoholem. Jest to pierwszy taki przypadek w 132-letniej historii koncernu.

Według informacji podawanych przez Fox News, w sobotę 26 maja nastąpił oficjalny „debiut” napoju z alkoholem sygnowanego przez koncern Coca-Cola. Setki Japończyków degustowało „Lemon Do” w mieście Fukuoka. Opinie osób pijących napój cytowane przez „Wall Street Journal” są w większości pozytywne.

Na razie tylko w Japonii

Drink składa się z japońskiej wódki shochu zrobionej z destylowanych zbóż, gazowanej wody oraz dodatków i jest dostępny w trzech wersjach: z zawartością 3,5 oraz 7 proc. alkoholu. – W przeszłości nie eksperymentowaliśmy z napojami o niskiej zawartości alkoholu, ale to przykład tego, jak kontynuujemy odkrywanie możliwości poza naszymi kluczowymi obszarami – powiedział Jorge Garduno, prezes japońskiego oddziału Coca-Coli.

Z zapowiedzi Garduno wynika, że nie należy się spodziewać wprowadzenia w najbliższej przyszłości „Lemon Do” na rynki w innych krajach. – Na świecie nie jest rozpowszechnione, by bezalkoholowe napoje były sprzedawane w takim samym systemie, jak te z alkoholem – dodał.

Spadek sprzedaży Coca-Coli

Napój z alkoholem to kolejna zmiana wprowadzona przez amerykański koncern. Jakiś czas temu nowy prezes Coca-Coli zapowiedział, że w ciągu najbliższych miesięcy firma będzie się chciała skoncentrować na wprowadzeniu zmian w swoich flagowych produktach m.in. poprzez redukcję ilości cukru oraz kalorii. Zmiany zostały niejako wymuszone przez rynek. Mimo tego, że Coca-Cola pozostaje liderem rynku napojów gazowanych, jej sprzedaż w ciągu ostatnich lat spadła.

Źródło: Fox News / Wall Street Journal
Proszę czekać ...

Proszę czekać ...

Proszę czekać ...

Proszę czekać ...