Szkoli lekarzy, mówi „Wprost”: Jeśli ktoś kroi i zszywa, ale nie komunikuje się z pacjentem, to nie leczy
Oglądanie programu i czytanie całości treści w dniu premiery nowych odcinków dostępne jest jedynie dla stałych Czytelników korzystających z „WPROST PREMIUM”.
Zapraszamy do obejrzenia odcinka w ramach promocji.
Paulina Socha-Jakubowska, „Wprost”: Jest pan autorem „Poradnika dobrej komunikacji”, w którym daje pan praktyczne wskazówki pracownikom placówek medycznych na temat współpracy z pacjentami. Ja po przestudiowaniu tego poradnika w pierwszej chwili pomyślałam, że w zasadzie to są takie „oczywiste oczywistości”. Bo pisze pan o tym, jak ważne jest porozumienie, dobra komunikacja, jak ważna jest w ogóle rozmowa. Jak ważne jest zaproszenie do tej rozmowy, rozpoczęcie jej. Jak ważna jest przestrzeń, w której ona się odbywa.
Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy tygodnika Wprost.
Regulamin i warunki licencjonowania materiałów prasowych.