Bolt współpracuje z policją. Szkoli funkcjonariuszy
Bolt od 2022 roku współpracuje z policją. Celem jest usprawnienie wzajemnej komunikacji firmy z mundurowymi oraz działanie na rzecz uczynienia przejazdów taksówkami zamawianymi przez aplikację Bolt jeszcze bezpieczniejszymi.
– Dialog i współpraca z platformą Bolt w formie współorganizowanych szkoleń, pozwala policjantom na szybką i skuteczną wymianę informacji, w tym dotyczącą kontroli kierowców powyższej aplikacji. Dzięki temu w przypadku zaistnienia zdarzenia z udziałem kierującego, świadczącego usługi przewozu osób na platformie Bolt, funkcjonariusze posiadają wiedzę jak skontaktować się z firmą i pozyskać potrzebne informacje. To niezbędne działanie, aby skutecznie zapewniać bezpieczeństwo w przejazdach – mówi Pani insp. Monika Golik, Zastępca Dyrektora Biura Kryminalnego Komendy Głównej Policji.
Szkolenia dla policjantów z całego kraju
W trakcie spotkań policjanci poznają zasady bezpieczeństwa i weryfikacji użytkowników aplikacji Bolt, jak również wewnętrzne procesy firmy zmierzające do zapewnienia bezpieczeństwa. Omawiane są także główne obszary współpracy Bolt z policją, dokładne procedury oraz kanały komunikacji. W spotkaniach jak dotąd wzięło udział blisko 1700 funkcjonariuszy policji z całej Polski.
– Skuteczna współpraca z policją jest dla nas kluczowa, ponieważ pozwala usprawniać działania na rzecz bezpieczeństwa przejazdów zamawianych przez aplikację Bolt, a przede wszystkim zapobiegać sytuacjom naruszającym to bezpieczeństwo. To kolejny sposób, w jaki chcemy uczynić przejazdy bezpiecznymi. Jesteśmy bardzo wdzięczni przedstawicielom Wydziału dw. z Handlem Ludźmi Biura Kryminalnego Komendy Głównej Policji za otwartość na wspólne działania – mówi Paweł Kuncicki, Country Manager Bolt w Polsce.
Spotkania zorganizował właśnie ten wydział.
Podczas szkolenia omówione zostały podjęte dotąd przez Bolt działania w zakresie podnoszenia bezpieczeństwa przejazdach a także, procedur dot. kierowców jak i pasażerów.