Miasta inwestują w promocję

Dodano:
Polskie miasta coraz chętniej i coraz więcej wydają na promocję. Są zainteresowane filmami reklamowym w CNN, billboadami za granicą; tworzą też długoletnie strategie rozwoju marki - informuje "Gazeta Prawna".
Spotami w CNN są zainteresowane m.in. Warszawa, Wrocław, Bydgoszcz i Lublin. Koszt 540 reklamówek, które nadawane będą przez 14 tygodni to ok. 1 mln zł.

Kraków czy Szczecin promując się na tablicach wielkopowierzchniowych za granicą. Z tej formy promocji, ale na terenie Polski, korzystają też mniejsze miasta np. Świnoujście.

Z kolei Gdańsk ma strategię rozwoju marki opracowaną na lata 2008- 2013 przez profesjonalną firmę reklamową. Z podobnej pomocy, ale u innej agencji skorzystał Kraków, Toruń i Sopot.

Według "GP", samorządy miast mogą pozyskiwać na promocję fundusze z UE. Unia przeznaczy bowiem na promocję regionów nawet 100 mln euro.

Proszę czekać ...

Proszę czekać ...

Proszę czekać ...

Proszę czekać ...