Kryzys im niestraszny
Dodano:
Najlepiej przygotowani do kryzysu są ludzie młodzi w wieku 18-25 lat, podaje dziennik „Le Monde”.
Według badania przeprowadzonego przez agencję Junium, osoby w wieku 18-25 lat najlepiej przystosowały się do kryzysu. Zdaniem przedstawicieli tej grupy wiekowej, kryzys to jedynie „pretekst dla polityków, by wytłumaczyć wszystkie problemy, dla banków, by odnieść korzyści i dla przedsiębiorstw, by usprawiedliwić zwolnienia".
W przeciwieństwie do większości Francuzów, młodzi twierdzą, że kryzys nie wpłynął na ich przyzwyczajenia konsumenckie. Wyjątek stanowią młodzi bezrobotni, którzy są najbardziej dotknięci kryzysem. W tym pokoleniu 18% dwudziestopięciolatków jest bezrobotnych, 25% nie pracuje, a 36% ma niepewne zatrudnienie. To właśnie dlatego aż 70% młodych mężczyzn i 45% kobiet nadal mieszka z rodzicami. Ta grupa wiekowa często posługuje się Internetem, by znaleźć najtańsze produkty i okazje. Znają się na wyprzedażach i promocjach, dlatego nie dają się łatwo oszukać specom od marketingu. Ponadto, młodzi nie tylko kupują, ale też sprzedają w Internecie. Znają zalety produktów organicznych, jednak uważają, że są za drogie.
AF
W przeciwieństwie do większości Francuzów, młodzi twierdzą, że kryzys nie wpłynął na ich przyzwyczajenia konsumenckie. Wyjątek stanowią młodzi bezrobotni, którzy są najbardziej dotknięci kryzysem. W tym pokoleniu 18% dwudziestopięciolatków jest bezrobotnych, 25% nie pracuje, a 36% ma niepewne zatrudnienie. To właśnie dlatego aż 70% młodych mężczyzn i 45% kobiet nadal mieszka z rodzicami. Ta grupa wiekowa często posługuje się Internetem, by znaleźć najtańsze produkty i okazje. Znają się na wyprzedażach i promocjach, dlatego nie dają się łatwo oszukać specom od marketingu. Ponadto, młodzi nie tylko kupują, ale też sprzedają w Internecie. Znają zalety produktów organicznych, jednak uważają, że są za drogie.
AF