Darmowe szkolenia z dziennikarstwa dla licealistów
Dodano:
![(fot. sxc.hu)](https://img.wprost.pl/img/darmowe-szkolenia-z-dziennikarstwa-dla-licealistow/1b/05/a707f0fd96f86c7d43e6a0a44510.webp)
Dolnośląscy licealiści mają okazję skorzystać z bezpłatnych szkoleń z designu i reklamy na warsztatach Zakładu Projektowania Komunikacji Uniwersytetu Wrocławskiego. Podczas zajęć będą mogli nauczyć się, od czego zależy powodzenie kampanii reklamowej oraz jak ją przygotować. Organizowane będą również spotkania z wykładowcami i pracownikami uniwersytetu.
Oprócz design i reklamy, warsztaty będą koncentrować się na komunikacji społecznej, wizerunku firm i wizerunku jednostki. Uczestnicy szkolenia będą mogli przekonać się na własnej skórze, jak wygląda praca przy projektowaniu kampanii reklamowych oraz jakie są etapy pracy i zarządzania procesem designu. W programie jest również zapoznanie się z ofertą specjalności communication design oraz rozmowy ze studentami i prowadzącymi zajęcia na tym kierunku.
Communication design to nowa specjalność na Uniwersytecie Wrocławskim, która funkcjonuje w ramach Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej. Studia koncentrują się na rozwoju trzech dziedzin kompetencji: projektowania wizerunku firm i przedsiębiorstw, designu informacji oraz web designu.
Szkolenia odbędą się w czerwcu bieżącego roku w 20-osobowych grupach. Liczba miejsc jest ograniczona, stosowny formularz można zaleźć na stronie www.pk.uni.wroc.pl w zakładce kandydaci.
„Gazeta Wyborcza", kz
Communication design to nowa specjalność na Uniwersytecie Wrocławskim, która funkcjonuje w ramach Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej. Studia koncentrują się na rozwoju trzech dziedzin kompetencji: projektowania wizerunku firm i przedsiębiorstw, designu informacji oraz web designu.
Szkolenia odbędą się w czerwcu bieżącego roku w 20-osobowych grupach. Liczba miejsc jest ograniczona, stosowny formularz można zaleźć na stronie www.pk.uni.wroc.pl w zakładce kandydaci.
„Gazeta Wyborcza", kz