"Koniec świata propagandy" za kilka złotych miesięcznie
Dodano:
- Mamy nadzieję, że ta telewizja poszerzy przestrzeń wolności słowa w Polsce. Chcemy, żeby to była telewizja rzetelna, atrakcyjna i nowoczesna w formie. Mam nadzieję, że to się uda i że to będzie rzeczywiście telewizja niezależna. Gwarantem tego są właśnie chyba wszystkie osoby, które tę telewizję tworzą - mówi Ewa Stankiewicz, dyrektor artystyczna powstającego właśnie kanału informacyjnego "Telewizja Republika". Redaktorem naczelnym "TR" ma zostać Bronisław Wildstein.
Telewizja Republika będzie dostępna - za opłatą w wysokości kilku złotych - w ramach telewizji kablowej, a także na satelicie i w internecie. - Wiemy, jak wygląda rzeczywistość polityczna w Polsce. Nie możemy liczyć na poważne przychody z reklam. Naszą szansą jest lojalność i wiara w nasz projekt abonentów. Zresztą wiele firm, szczególnie państwowych, bałoby się u nas zareklamować - przekonuje Piotr Barełkowski, prezes nowej telewizji, która ma zacząć nadawanie w marcu.
Stacja będzie nadawała co 15 minut krótkie pogramy informacyjne a ramówkę uzupełnią programy publicystyczne, magazyny kulturalne i historyczne i filmy dokumentalne. - To koniec świata propagandy - zapowiada Stankiewicz. - Zleciliśmy badania Homo Homini, które pokazały, że 27 proc. widzów z płatną telewizją jest zainteresowanych stacją o takim profilu programowym, a 20 proc. jest gotowe za to zapłacić 2-10 zł miesięcznie. Dlatego szacujemy, że możemy mieć 600-800 tys. abonentów - dodaje Barełkowski. A Tomasz Sakiewicz, wiceprezes ds. marketingu i rynku abonenckiego, liczy na 2 miliony abonentów.
Wirtualnemedia.pl, arb
Stacja będzie nadawała co 15 minut krótkie pogramy informacyjne a ramówkę uzupełnią programy publicystyczne, magazyny kulturalne i historyczne i filmy dokumentalne. - To koniec świata propagandy - zapowiada Stankiewicz. - Zleciliśmy badania Homo Homini, które pokazały, że 27 proc. widzów z płatną telewizją jest zainteresowanych stacją o takim profilu programowym, a 20 proc. jest gotowe za to zapłacić 2-10 zł miesięcznie. Dlatego szacujemy, że możemy mieć 600-800 tys. abonentów - dodaje Barełkowski. A Tomasz Sakiewicz, wiceprezes ds. marketingu i rynku abonenckiego, liczy na 2 miliony abonentów.
Wirtualnemedia.pl, arb