"W kryzysie najlepiej sprzedaje się to, co najdroższe"
Dodano:
Na polskim rynku przybywa wód mineralnych klasy premium - pisze "Puls Biznesu".
- W kryzysie najlepiej sprzedaje się to, co najdroższe, i to, co najtańsze. Cierpi średnia półka. Jest to więc dobry czas na wprowadzanie na rynek wód premium - powiedział "PB" prezes agencji Demo Effective Launching Jacek Sadowski.
Wody mineralne klasy premium to nie więcej niż 1 procent rynku wody butelkowanej, wartego 2,6 mld zł - oszacował prezes Krajowej Izby Gospodarczej - Przemysł Rozlewniczy Wojciech Rutkowski. - Nie spodziewamy się jednak, żeby rynek wód premium i super premium przekroczył próg kilku procent udziałów - powiedział "PB" Rutkowski.
Z badań wynika, że przeciętny Polak pije mniej wody mineralnej niż statystyczny mieszkaniec Europy.
Wody mineralne klasy premium to nie więcej niż 1 procent rynku wody butelkowanej, wartego 2,6 mld zł - oszacował prezes Krajowej Izby Gospodarczej - Przemysł Rozlewniczy Wojciech Rutkowski. - Nie spodziewamy się jednak, żeby rynek wód premium i super premium przekroczył próg kilku procent udziałów - powiedział "PB" Rutkowski.
Z badań wynika, że przeciętny Polak pije mniej wody mineralnej niż statystyczny mieszkaniec Europy.