Dwie części na pożegnanie "Mad Mena"
Dodano:
Siódmy, ostatni sezon przebojowego serialu "Mad Men" będzie wydłużony i podzielony na dwie części. Ostatnie odcinki zobaczymy w 2015 roku.
Stacja AMC, która emituje serial, zdecydowała się na ten sam ruch, co w przypadku innego telewizyjnego przeboju, produkcji "Breaking Bad". Finałowy sezon serialu zostanie podzielony na dwie części. Pierwsza zostanie wyemitowana w 2014, a ostatnia w 2015 roku.
Na sezon siódmy złoży się 14 odcinków, a nie jak do tej pory 13. Pierwsze siedem, wspólnie zatytułowane "The Beginning", amerykańscy widzowie zobaczą na wiosnę 2014 roku, a siedem ostatnich, "The End Of An Era", na wiosnę 2015.
Serial opowiadający o fikcyjnej agencji reklamowej, której Donald Draper, zdolny i cyniczny dyrektor kreatywny, bez oporów natury moralnej wciela w życie swoje pomysły marketingowe – od reklam papierosów po kampanię wyborczą. Tłem tej produkcji są pokazane z rozmachem realia społeczne i polityczne początków lat 60. - czasu powszechnego rasizmu, seksizmu i znikomej etyki pracy, jednoczesnie czasy, kiedy reklama zaczynała kształtować świadomość, nadzieje i wyobrażenia milionów Amerykanów.
W serialu, który emitowany jest od 2007 roku, występują Jon Hamm, Christina Hendricks, January Jones, Jessica Paré i Vincent Kartheiser.
em, megafon.pl
Fot. By Angela Natividad from Paris, France (Mad Men's Jon Hamm) [CC-BY-SA-2.0 (http://creativecommons.org/licenses/by-sa/2.0)], via Wikimedia Commons
Na sezon siódmy złoży się 14 odcinków, a nie jak do tej pory 13. Pierwsze siedem, wspólnie zatytułowane "The Beginning", amerykańscy widzowie zobaczą na wiosnę 2014 roku, a siedem ostatnich, "The End Of An Era", na wiosnę 2015.
Serial opowiadający o fikcyjnej agencji reklamowej, której Donald Draper, zdolny i cyniczny dyrektor kreatywny, bez oporów natury moralnej wciela w życie swoje pomysły marketingowe – od reklam papierosów po kampanię wyborczą. Tłem tej produkcji są pokazane z rozmachem realia społeczne i polityczne początków lat 60. - czasu powszechnego rasizmu, seksizmu i znikomej etyki pracy, jednoczesnie czasy, kiedy reklama zaczynała kształtować świadomość, nadzieje i wyobrażenia milionów Amerykanów.
W serialu, który emitowany jest od 2007 roku, występują Jon Hamm, Christina Hendricks, January Jones, Jessica Paré i Vincent Kartheiser.
em, megafon.pl
Fot. By Angela Natividad from Paris, France (Mad Men's Jon Hamm) [CC-BY-SA-2.0 (http://creativecommons.org/licenses/by-sa/2.0)], via Wikimedia Commons