"Wprost" najbardziej opiniotwórczym tygodnikiem lutego
Dodano:

Jak wynika z badania przeprowadzonego przez Instytut Monitorowania Mediów, "Wprost" był najbardziej opiniotwórczym tygodnikiem w ubiegłym miesiącu.
Z kolei wśród wszystkich tytułów prasowych, tygodnik "Wprost" zajął w lutym trzecie miejsce w rankingu opiniotwórczości. W minionym miesiącu na publikacje "Wprost" inne media powoływały się 314 razy.
Tygodnik "Wprost" czwarty rok z rzędu pozostaje najbardziej opiniotwórczym tygodnikiem w Polsce. W 2013 r. inne media powoływały się na publikacje "Wprost" 3043 razy, a w samej prasie tygodnik był cytowany 1145 razy.
kl, Instytut Monitorowania Mediów, media.point-group.pl
Tygodnik "Wprost" czwarty rok z rzędu pozostaje najbardziej opiniotwórczym tygodnikiem w Polsce. W 2013 r. inne media powoływały się na publikacje "Wprost" 3043 razy, a w samej prasie tygodnik był cytowany 1145 razy.
kl, Instytut Monitorowania Mediów, media.point-group.pl