Blogi z modą dziecięcą coraz bardziej popularne w Polsce

Dodano:
(fot. sxc.hu) Źródło: FreeImages.com
Rynek odzieży dziecięcej rozwija się dynamicznie, a rodzice coraz chętnie wydają pieniądze na ubrania dla dzieci. Chcą je ubierać stylowo i zgodnie z wyznacznikami mody dziecięcej. Szukają inspiracji na blogach z modą dziecięcą, których w sieci pojawia się coraz więcej.


Rodzicom, którzy chcą, aby ich dzieci wyglądały modnie, trudno odnaleźć się w bogatej ofercie odzieży dziecięcej. Pomysłów na stylowy ubiór coraz częściej szukają na blogach z modą dziecięcą, których w sieci powstaje coraz więcej.  Na świecie modowy blog ma m.in. 3-letnia Harper Seven Beckham, córka Victorii i Davida Beckhamów. Modową stronę ma również Suri Cruise, córka Katie Holmes i Toma Cruise’a. Blogerzy podkreślają jednak, że nie należy ślepo naśladować trendów. Najważniejsza jest wygoda i komfort dziecka.

– Strój nie może krępować ruchów, musi być wygodny. Dbajmy też o jakość ubrań, czyli warto spojrzeć na metkę, z czego on jest wykonany, czy nie są to sztuczne materiały. Dziecko powinno być też ubrane stosownie do okazji i sytuacji – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Joanna Helena Pomarańska-Woźniak, autorka bloga Lilylife.pl.

Blogerka w stylizacjach dziecięcych, które prezentuje na swojej stronie, kieruje się również zasadą „mniej znaczy więcej”. Zachęca rodziców, żeby nie przesadzali z kolorami i dokonywali przemyślanych zakupów.

–  Najlepiej zachować minimalizm. Wybieramy proste formy, jeden akcent kolorystyczny, który gra pierwsze skrzypce. Możemy bawić się modą, bo wszystko jest dozwolone. Tylko należy zachować umiar, żeby to nie było przebranie a ubranie – mówi Pomarańska-Woźniak.

Wielu blogerów i znawców mody zachęca, aby łamać stereotypy i niekoniecznie dziewczynki ubierać na różowo, a chłopców na niebiesko. Część osób twierdzi nawet, że ubieranie dzieci w takich kolorach już dawno wyszło z mody, a wręcz jest synonimem złego gustu.

Newseria.pl
Proszę czekać ...

Proszę czekać ...

Proszę czekać ...

Proszę czekać ...