Jak Beyonce pomogła wypromować start-up
Dodano:
"To przyjemność mieć Beyonce wśród naszych klientów" - napisano w styczniu na Twitterze DigitalOcean. Amerykański start-up oferuje usługi w tak zwanej chmurze obliczeniowej. Słynna wokalistka korzysta z serwisu, prowadząc autorską stronę internetową.
W grudniu 2013 r. Beyonce zdecydowała się na precedensowe posunięcie - swój nowy album opublikowała w sieci, tylko w sklepie iTunes. Nie uruchomiono przy tym żadnej kampanii promocyjnej. Dopiero po tygodniu album trafił do ogólnej sprzedaży internetowej.
Start-up obsługujący stronę Beyonce o jej akcji dowiedział się, analizując wzmożony ruch na serwerach.
- Nie mieliśmy o niczym pojęcia - przyznaje współzałożyciel i prezes firmy Ben Uretsky. Beyonce wybrała nas ponieważ dysponujemy szybkimi serwerami - dodał.
Digital Ocean, założony przez dwójkę braci, szybko zyskał na popularności, w ciągu 2 lat stając się 9. co do wielkości firmą oferującą przestrzeń w internetowej chmurze.
Dzisiaj firma zarządza 1,5 mln serwerami i dodaje ich więcej miesięcznie niż Amazon. DigitalOcean ma 150 tys. klientów, a ostatnio otworzyła nowe data center w Amsterdamie.
DK, TVN24
Start-up obsługujący stronę Beyonce o jej akcji dowiedział się, analizując wzmożony ruch na serwerach.
- Nie mieliśmy o niczym pojęcia - przyznaje współzałożyciel i prezes firmy Ben Uretsky. Beyonce wybrała nas ponieważ dysponujemy szybkimi serwerami - dodał.
Digital Ocean, założony przez dwójkę braci, szybko zyskał na popularności, w ciągu 2 lat stając się 9. co do wielkości firmą oferującą przestrzeń w internetowej chmurze.
Dzisiaj firma zarządza 1,5 mln serwerami i dodaje ich więcej miesięcznie niż Amazon. DigitalOcean ma 150 tys. klientów, a ostatnio otworzyła nowe data center w Amsterdamie.
DK, TVN24