Rząd zamawia kolejny spot. Będzie kosztował 8,5 mln złotych
Dodano:
Jak donosi RMF FM, powołując się na ustalenia swojego reportera, rząd przygotowuje kolejny spot promocyjny. Tym razem ma od pokazać sukcesy transformacji od 1989 roku. Koszt jego produkcji i emisji wyniesie około 8,5 miliona złotych.
Poprzedni wyprodukowany spot – podsumowujący 10 lat Polski w Unii Europejskiej kosztował ponad 7 milionów złotych. Trwał nieco ponad minutę i w znacznej części został sfinansowany z pieniędzy unijnych.
8 milionów 400 tysięcy złotych trafi do jednej z agencji reklamowych i do zagranicznych mediów, w których będzie pokazywana nowa reklamówka. To pieniądze, które udało się zaoszczędzić na kosztach przygotowania i obsługi polskiej prezydencji w Unii Europejskiej. Firmę, która wyprodukuje spot wybierze komisja w drodze konkursu. W jej skład wejdą członkowie Rady Promocji Polski, czyli przedstawiciele ministerstw: Spraw Zagranicznych, Gospodarki, Kultury, Rolnictwa czy Sportu i Turystyki. W Radzie są też przedstawiciele prezydenta i branży reklamowej.
Jak dowiedział się reporter RMF FM, konkurs ma charakter zamknięty. Zaproszenia wysłano do wybranych agencji na podstawie wyników w konkursach branży reklamowej.
Nie wiadomo na razie, jaka część kwoty trafi do producenta spotu, a jaka zostanie wydana na zakup czasu antenowego. MSZ informuje, że wstępnie wybrano cztery światowe stacje telewizyjne, w których zostanie pokazana reklamówka.
RMF FM, ml
8 milionów 400 tysięcy złotych trafi do jednej z agencji reklamowych i do zagranicznych mediów, w których będzie pokazywana nowa reklamówka. To pieniądze, które udało się zaoszczędzić na kosztach przygotowania i obsługi polskiej prezydencji w Unii Europejskiej. Firmę, która wyprodukuje spot wybierze komisja w drodze konkursu. W jej skład wejdą członkowie Rady Promocji Polski, czyli przedstawiciele ministerstw: Spraw Zagranicznych, Gospodarki, Kultury, Rolnictwa czy Sportu i Turystyki. W Radzie są też przedstawiciele prezydenta i branży reklamowej.
Jak dowiedział się reporter RMF FM, konkurs ma charakter zamknięty. Zaproszenia wysłano do wybranych agencji na podstawie wyników w konkursach branży reklamowej.
Nie wiadomo na razie, jaka część kwoty trafi do producenta spotu, a jaka zostanie wydana na zakup czasu antenowego. MSZ informuje, że wstępnie wybrano cztery światowe stacje telewizyjne, w których zostanie pokazana reklamówka.
RMF FM, ml