Powódź w Indiach, użytkownicy Twittera pomagają hashtagami

Dodano:
Przykład informowania poprzez hashtagi (fot. Twitter)
Według oficjalnych źródeł, 110 osób zginęło w trakcie powodzi, która dotknęła na początku września Dolinę Kaszmiru. Indyjskie władze już nazwały to "narodową katastrofą", w akcji ratunkowej bierze udział policja, straż i wojsko - nietypową pomoc oferują również użytkownicy Twittera.
To największa od lat powódź, jaka pojawiła się w tamtym rejonie. Niektóre budynki są zanurzone pod wodą aż do 3 piętra. Pomimo tego, że w akcji ratunkowej biorą udział praktycznie wszystkie służby, nadal tysiące osób w Indiach potrzebuje pomocy.

Osoby, które korzystają z Twittera w Indiach, przyłączyły się do pomocy. Stworzono dwa hashtagi: #KashmirFloods i #JKFloodRelief. Używając ich, internauci udostępniają informacje na temat ofiar katastrofy, organizują zbiórki najpotrzebniejszych rzeczy, udostępniają lokalizację punktów humanitarnych czy też informują służby, gdzie mogłyby interweniować.

TVN24
Proszę czekać ...

Proszę czekać ...

Proszę czekać ...

Proszę czekać ...