Psy odarte ze skóry żywcem. Drastyczna kampania PETA
Dodano:
Organizacja broniąca praw zwierząt PETA opracowała kampanię przeciwko przemysłowi skórzanemu w Chinach - podaje rmf24.pl. Drastyczny spot ukazuje obdzieranie psów ze skóry.
Nagrania zostały wykonane w rzeźni w Chinach w prowincji Habei. Są to drastyczne ujęcia, na których widać, jak psy są zabijane przez uderzenie kijem w głowę. Następnie, często jeszcze półżywym psom, jest podcinane gardło, a skóra ściągana z ciał.
Cały materiał jest przerywany wypowiedziami aktora Joaquina Phoenixa, który jest twarzą kampanii i jednocześnie narratorem w spocie. Jak stwierdził, te kadry to najgorsza rzecz, jaką w życiu widział.
Śledztwo trwało rok. PETA informuje, że w rzeźni dziennie zabijanych było od 100 do 200 psów. Podczas kręcenia filmu w tzw. poczekalni wciąż było 300 zwierząt. W Chinach nie istnieje prawo, które zabraniałoby zabijania zwierząt dla skóry. Dlatego Chiny są największym eksporterem produktów skórzanych, a niskie ceny pozwalają im na podbicie rynków europejskich.
Według PETA bez testów DNA nie można na pierwszy rzut oka stwierdzić, z jakiego zwierzęcia pochodzi skóra, z której został wykonany produkt.
– Pamiętaj, jeśli kupujesz skórzane rękawiczki, paski i buty, nie ma łatwego sposobu żeby stwierdzić, z czyjej skóry są rzeczywiście zrobione – przestrzegł Phoenix na zakończenie spotu.
Uwaga - nagranie jest bardzo brutalne.
ep, rmf24.pl
Cały materiał jest przerywany wypowiedziami aktora Joaquina Phoenixa, który jest twarzą kampanii i jednocześnie narratorem w spocie. Jak stwierdził, te kadry to najgorsza rzecz, jaką w życiu widział.
Śledztwo trwało rok. PETA informuje, że w rzeźni dziennie zabijanych było od 100 do 200 psów. Podczas kręcenia filmu w tzw. poczekalni wciąż było 300 zwierząt. W Chinach nie istnieje prawo, które zabraniałoby zabijania zwierząt dla skóry. Dlatego Chiny są największym eksporterem produktów skórzanych, a niskie ceny pozwalają im na podbicie rynków europejskich.
Według PETA bez testów DNA nie można na pierwszy rzut oka stwierdzić, z jakiego zwierzęcia pochodzi skóra, z której został wykonany produkt.
– Pamiętaj, jeśli kupujesz skórzane rękawiczki, paski i buty, nie ma łatwego sposobu żeby stwierdzić, z czyjej skóry są rzeczywiście zrobione – przestrzegł Phoenix na zakończenie spotu.
Uwaga - nagranie jest bardzo brutalne.
ep, rmf24.pl