Szydło: PO obiecuje i nie spełnia obietnic
Dodano:
- Pokonamy tę samą trasę - z Radomia do Warszawy - linią kolejową nr 8, która miała zgodnie z obietnicami Ewy Kopacz zostać zmodernizowana już w 2007 r., Kopacz zapowiadała to jako posłanka rządzącej PO. Potem, w 2009, ówczesny poseł, dziś prezydent Radomia, twierdził, iż linia będzie skończona w 2013. W tej chwili optymistyczne zapowiedzi mówią o 2020 - mówiła na briefingu Beata Szydło.
Nowy pomysł sztabu PiS to przejazd niezmodernizowaną linią kolejowo-autobusową z Radomia do Warszawy. Ma to pokazać brak wiarygodności rządzących. - Codziennie tysiące Radomian przesiada się z autobusów do pociągu, by pojechać do Warszawy. Podróż z Radomia do Warszawy - odległość 200 km - trwa dwie i pół godziny - mówiła Szydło.
Kandydatka PiS przytoczyła także dane, według których "w 1936 r. z Radomia do Warszawy można było dojechać w 70 min". - I to jest kwestia sprawdzianu dla obecnej władzy. To jest wiarygodność polityków PO. Obiecują i nie spełniają obietnic. Polska się rozwija, ale musi rozwijać się szybciej. Jeśli zapowiada się jakieś daty graniczne, to do tego czasu powinny być inwestycje realizowane - tłumaczyła.
Beata Szydło przypomniało, że dziś premier Ewa Kopacz otworzy gazoport. - Pytanie, dlaczego dopiero teraz? Dlaczego nie w 2013? Spóźnione inwestycje to problem dla ludzi i marnowanie pieniędzy. Dzisiaj mówimy: sprawdzam - dodała.
300polityka.pl
Kandydatka PiS przytoczyła także dane, według których "w 1936 r. z Radomia do Warszawy można było dojechać w 70 min". - I to jest kwestia sprawdzianu dla obecnej władzy. To jest wiarygodność polityków PO. Obiecują i nie spełniają obietnic. Polska się rozwija, ale musi rozwijać się szybciej. Jeśli zapowiada się jakieś daty graniczne, to do tego czasu powinny być inwestycje realizowane - tłumaczyła.
Beata Szydło przypomniało, że dziś premier Ewa Kopacz otworzy gazoport. - Pytanie, dlaczego dopiero teraz? Dlaczego nie w 2013? Spóźnione inwestycje to problem dla ludzi i marnowanie pieniędzy. Dzisiaj mówimy: sprawdzam - dodała.
300polityka.pl