Noworoczny konkurs elearning.wprost.pl

Noworoczny konkurs elearning.wprost.pl

fot. stock.xchng 
Już na samym starcie Nowego Roku rzucamy wyzwanie naszym czytelnikom. Czekamy na Wasze listy z odpowiedzią na pytanie: „Czy e-learning zastąpi tradycyjną edukację?”. Najciekawiej uargumentowane prace nagrodzimy atrakcyjnymi modułami z oferty prestiżowej Wyższej Szkoły Zarządzania / Polish Open University.
E-learning, czyli nauka z wykorzystaniem internetu i innych technik komputerowych, staje się coraz bardziej powszechny. Wszystko wskazuje na to, że lawiny wywołanej przez rozwój nowoczesnych technologii nie da się już zatrzymać. Jednak pytanie czy ta metoda kształcenia może całkowicie zastąpić tradycyjną edukację pozostaje pytaniem otwartym, nad którym głowią się eksperci. My zadajemy je Wam, użytkownikom sieci, którzy zetknęliście się z e-learningiem bezpośrednio lub znacie go tylko z relacji innych.

W konkursie mogą wziąć udział wszyscy nasi czytelnicy, którzy zgłoszą swoje prace do ostatniego dnia stycznia 2010 roku. Jednak konkurs nie jest zarezerwowany tylko dla tych, którzy mają zdolność przedstawiania własnych argumentów na piśmie. Przyjmujemy bowiem również pliki video. Tekst nie może mieć mniej niż 1000 i więcej niż 3 tys. znaków (ze spacjami). Video może trwać od 3 do 10 minut.

Autorzy 3 najlepszych prac otrzymają nagrodę w postaci jednego z trzech modułów z oferty Wyższej Szkoły Zarządzania / Polish Open University:

- Ludzie i Przedsiębiorstwa – moduł obejmuje podstawy wiedzy z zakresu teorii zarządzania, psychologicznych i socjologicznych mechanizmów funkcjonowania człowieka w środowisku pracy, efektywnego przywództwa i zarządzania oraz motywacji i komunikacji.

- Techniki Produkcyjne w Reklamie – moduł daje możliwość poznania środowiska przemysłu reklamowego i procesów produkcyjnych, towarzyszących szeroko rozumianej reklamie, zasad organizacji tych procesów, specyfiki nadzoru i kontroli ich przebiegu.
W obszarze szczególnego zainteresowania znajdują się następujące techniki: druk, audio, formy wizualne i elektroniczne.

- Podstawy Finansów – moduł stanowi wprowadzenie do przygotowania i prezentacji informacji finansowych oraz wykorzystania tych informacji do podejmowania decyzji biznesowych. Pozwala na zdobycie wiedzy i umiejętności przygotowania i analizowania sprawozdań finansowych. Szczególną uwagę poświęca się nabyciu przez studentów umiejętności dokonywania analizy finansowej przedsiębiorstwa w praktyce.


Pełny regulamin noworocznego konkursu elearning.wprost.pl:

Regulamin konkursu „Czy e-learning zastąpi tradycyjną edukację?" organizowanego przez serwis elearning.wprost.pl oraz Wyższą Szkołę Zarządzania / Polish Open University

§ 1
1. Niniejszy regulamin określa zasady, zakres i warunki uczestnictwa w konkursie na temat e-learningu. Dokładny temat pracy konkursowej określa regulamin.
2. Organizatorem konkursu jest redakcja serwisu Elearning.wprost.pl, fundatorem nagrody Wyższa Szkoła Zarządzania / Polish Open University

§ 2
Celem konkursu jest wyłonienie i wytypowanie najciekawszej pracy na zadany temat: „Czy e-learning zastąpi tradycyjną edukację?"

§ 3
Warunki uczestnictwa:
1. Konkurs ma charakter otwarty i jest adresowany do wszystkich użytkowników serwisu.
2. Każdy uczestnik może wysłać maksymalnie jeden tekst na temat określony w §2.
3. Do konkursu zakwalifikowane będą teksty wyłącznie niepublikowane wcześniej w prasie.
4. Objętość tekstu nie może przekraczać 3 tys. znaków (ze spacjami) i być mniejsza niż 1000 znaków.
5. Plik video nie może być krótszy niż 3 minuty i dłuższy niż 10 minut.

§ 4
Termin i warunki dostarczania tekstów:
1. Teksty konkursowe wraz ze zdjęciami należy nadsyłać do 31 stycznia 2010 na adres e-mail [email protected]
2. Teksty oddane po terminie nie będą uczestniczyły w konkursie.
3. Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi do 15 lutego. Dokładny termin rozstrzygnięcia konkursu podany zostanie na stronie elearning.wprost.pl.

§ 5
Zasady przyznawania nagród:
1. O wyłonieniu zwycięzców konkursu zadecyduje powołana specjalnie w tym celu Komisja Konkursowa, zwana dalej Komisją.
2. W skład Komisji wchodzi gremium redakcyjne serwisu elearning.wprost.pl oraz pracowników Wyższej Szkoły Zarządzania / Polish Open University.
3. Organizatorzy dla zwycięzców konkursu przewidują nagrody, wymienione w § 6 regulaminu.
4. Decyzja Komisji jest ostateczna.
5. Najciekawsze prace zostaną zaprezentowane na stronie internetowej serwisu elearning.wprost.pl.
6. Nagrody zostaną wręczone w terminie ogłoszonym przez Komisję Konkursową w lutym 2010 roku w Warszawie.

§ 6
Nagrody:
1. I nagrodą w konkursie dla 3 najlepszych prac jest jeden z trzech modułów z oferty Wyższej Szkoły Zarządzania / Polish Open University, określonych przez szkołę.
2. II i III nagrodą w konkursie są staże w redakcji „Wprost"
3. Autorzy 5 najlepszych tekstów otrzymają nagrody niespodzianki. Wybrane fragmenty prac zostaną opublikowane na portalach należących do AWR „Wprost".
4. Zwycięzca konkursu ma możliwość uczestniczenia w wybranym module i pobrania podręcznika do zajęć ze strony internetowej (zwycięzca wybiera 1 moduł spośród określonej w niniejszym regulaminie liczby dostępnych modułów).
5. Warunkiem uczestniczenia w zajęciach jest przedstawienie fundatorowi nagrody dowodu zwycięstwa w konkursie w postaci zaświadczenia od redakcji „Wprost".
6. W ramach konkursu zwycięzca ma do wyboru jeden z poniższych modułów: Ludzie i Przedsiębiorstwa, Techniki Produkcyjne w Reklamie, Podstawy Finansów, w trybie stacjonarnym lub e-learning, zgodnie z aktualną ofertą uczelni. Zajęcia będą się odbywały w terminach określonych w harmonogramie dostępnym odpowiednio w dziekanacie POU lub przy rejestracji on-line.
7. Zwycięzca konkursu może przekazać swoją nagrodę osobie trzeciej pod warunkiem, że osoba ta nie jest pracownikiem lub współpracownikiem Organizatora ani Fundatora nagród, oraz nie jest z nimi spokrewniona. W takim przypadku o swojej decyzji zwycięzca musi zawiadomić organizatora konkursu w terminie nie krótszym niż 14 dni przed rozpoczęciem zajęć.
8. Zwycięzca lub osoba wymieniona w punkcie 7 § 6, której zwycięzca przekazał nagrodę, jest zobowiązana do rozpoczęcia zajęć na danym module w ciągu 2 najbliższych sesji warsztatowych, tzn. w lutym, kwietniu, wrześniu lub listopadzie – w zależności od momentu otrzymania dowodu zwycięstwa w konkursie. W przypadku niewykorzystania nagrody w tym terminie, ulega ona przepadnięciu.
9. Numer słuchacza nadany w procesie rejestracji na zajęcia w Wyższej Szkole Zarządzania / Polish Open University, może być wykorzystywany wyłącznie przez jedną i tę samą osobę w trakcie całego procesu nauki.
10. Po otrzymaniu numeru identyfikacyjnego i hasła słuchacz jest zobowiązany do samodzielnego pobrania podręczników do danego modułu (przedmiotu) ze strony www podanej w mailu wysłanym do każdego zarejestrowanego słuchacza, w przypadku słuchaczy studiujących w systemie e-learning lub w dziekanacie uczelni, w przypadku słuchaczy studiujących w trybie stacjonarnym.
11. Słuchacz ma prawo wyłącznie do uczestniczenia w zajęciach. Słuchaczowi nie przysługuje prawo do składania prac zaliczeniowych ani przystępowania do egzaminu.
12. Jeśli słuchacz chce kontynuować naukę w WYŻSZEJ SZKOLE ZARZĄDZANIA / POLISH OPEN UNIVERSITY, ma możliwość złożenia pracy zaliczeniowej oraz przystąpienia do egzaminu. Jest to możliwe wyłącznie w przypadku kiedy słuchacz spełnia warunki do bycia studentem określone w odpowiednim regulaminie WYŻSZEJ SZKOŁY ZARZĄDZANIA / POLISH OPEN UNIVERSITY.
13. Jeśli słuchacz będzie chciał podjąć pełne studia w WYŻSZEJ SZKOLE ZARZĄDZANIA / POLISH OPEN UNIVERSITY uczestnictwo w Konkursie zwalnia go z wniesienia regulaminowej opłaty rejestracyjnej w wysokości 190 zł.
14. Po przyjęciu słuchacza na studia, student ma możliwość złożenia sprawdzianu w ciągu 2 kolejnych sesji wliczając w to sesję, w której realizował dany moduł.
15. W przypadku nieodpowiedniego zachowania słuchacza, tak podczas czatu (w trybie
e-leaning) jak i spotkań na uczelni (tryb stacjonarny), słuchacz może zostać odpowiednio:
a. usunięty przez administratora z czatu i tym samym zostanie mu zablokowany dostęp do uczestniczenia w zajęciach.
b. usunięty z zajęć warsztatowych przez prowadzącego.
16. Szczegóły opłat za poszczególne moduły oraz zasady dalszego studiowania są dostępne w dziekanacie WYŻSZEJ SZKOŁY ZARZĄDZANIA / POLISH OPEN UNIVERSITY pod numerem telefonu: 0-22 843 76 92 lub 012 638 57 33.
17. Dla słuchaczy, którzy wybrali tryb e-learning: Uczelnia nie odpowiada za słabą jakość łącza internetowego u słuchacza i zastrzega, że nie uznaje reklamacji z tego wynikłych.
18. Dla słuchaczy, którzy wybrali tryb e-learning: sprzęt słuchacza musi być w pełni sprawny i musi spełniać odpowiednie parametry. Uczelnia nie uznaje reklamacji z tytułu nieodpowiedniego sprzętu słuchacza.
19. Uczelnia zastrzega sobie prawo do zmiany podanych w harmonogramie terminów zajęć.
20. Uczelnia zastrzega sobie prawo do uruchomienia dodatkowych grup.
21. Uczelnia zastrzega sobie prawo do nieuruchomienia poszczególnych grup.
22. Uczelnia zastrzega sobie prawo do połączenia grup.

§ 7
Postanowienia końcowe:
1. Z dniem przystąpienia do Konkursu, Uczestnicy zobowiązują się przenieść na Organizatorów wszelkie autorskie prawa majątkowe do materiałów konkursowych dostarczonych Organizatorom oraz do nieograniczonego w czasie korzystania i rozporządzania w kraju i za granicą, na wszystkich polach eksploatacji określonych w art. 50 Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2000r. Nr 80, poz. 904 ze zm.) w szczególności na portalach internetowych AWR „Wprost" oraz na polu eksploatacji związanym z działalnością promocyjną, marketingową i reklamową, w tym prawo do:
a. wyłącznego używania i wykorzystania tekstów, będących przedmiotem konkursu, we wszelkiej działalności promocyjnej, reklamowej, informacyjnej i usługowej,
b. zwielokrotniania poprzez dokonywanie zapisu tekstów na nośnikach elektronicznych,
c. wprowadzania do obrotu, wydawania i rozpowszechniania materiałów promocyjnych i reklamowych
d. wprowadzania do pamięci komputera i umieszczania w sieci Internet
2. Zwycięzca Konkursu zobowiązuje się nie zgłaszać roszczeń względem Organizatorów Konkursu z tytułu wykorzystania przez nich tekstów i zdjęć dostarczonych do konkursu.
3. Organizator może w każdym czasie unieważnić Konkurs bez podawania przyczyn.