Play rusza z rejestracją danych użytkowników telefonów na kartę

Play rusza z rejestracją danych użytkowników telefonów na kartę

Dodano:   /  Zmieniono: 
telefon, sms (fot. Fotolia.pl/igor) 
- P4 - operator sieci Play - rozpoczyna rejestrację kart prepaid w swoich salonach, poinformowała prepaid marketing manager Play Małgorzata Dzięgielewska.

– Za chwilę zacznie obowiązywać obowiązkowa rejestracja prepaid. Łącznie w Polsce szacujemy, że dotyczy to nawet 10 mln osób (w tym 2 mln nieletnich). Jednocześnie szacuje się, że na rynku jest łącznie ponad 26 mln kart prepaid. Nawet 80-90 % z nich jest niezarejestrowane – powiedziała Dzięgielewska podczas spotkania z dziennikarzami.

Czytaj też:
Masz telefon na kartę? Operator może go wyłączyć, jeśli nie podasz danych

Jak wskazała, nowi klienci prepaid będą rejestrowani od lipca. Z kolei w przypadku dotychczasowych użytkowników działających, niezarejestrowanych kart prepaid od lutego 2017 usługa będzie zawieszana do czasu podania danych. 

– Reguły raczej nie powinny się już zmienić, więc zaczynamy rejestrację już teraz. Przygotowaliśmy się i zapraszamy klientów do salonów. Rejestrację uprościliśmy do minimum. Wystarczy imię, nazwisko, PESEL. Pracujemy nad możliwością rejestracji w innych miejscach niż salony – wskazał szefowa ds. oferty operatora. 

Prepaid niepełnoletnich do 13. roku życia ma być zarejestrowany na opiekuna. Po 13. roku życia może być to paszport lub dowód osobisty. W przypadku firmy wystarczy NIP lub regon. W przypadku cudzoziemca z UE wystarczy dowód osobisty, a w przypadku obywatela kraju spoza Unii paszport lub karta pobytu. 

Play przygotował premie dla rejestrujących używane prepaid. W promocji jest gwarantowane dodatkowe 100 zł, 10 GB i rok ważności konta. Dla długiego stażu karty przewidziane są dalsze dodatkowe bonusy do łącznie nawet 500 zł od 4 lat użytkowania. W przypadku oferty Play internet na kartę po rejestracji ma być dodane 100 GB i rok ważności konta. 

Na koniec marca br. Play miał 14,42 mln klientów, co oznacza wzrost o 13,7% r/r. Z tego 7,34 mln, czyli 50,9%, to klienci segmentu post-paid.

Play świadczy mobilne usługi głosowe, tekstowe oraz transmisji danych klientom indywidualnym oraz biznesowym (przede wszystkim małym i średnim przedsiębiorstwom) w oparciu o umowę oraz na kartę poprzez swoją własną sieć telekomunikacyjną 2G/3G/4G LTE, a także w oparciu o długoterminowe umowy o roamingu krajowym zawarte z trzema pozostałymi operatorami sieci komórkowych w Polsce.

Źródło: ISBnews