Portal TVN 24 BiS poinformował o problemach z logowaniem do systemu bankowości internetowej, na które natrfili klienci Pekao SA. W poniedziałek 15 maja niemal od samego rana wielu klientów banku Pekao SA skarżyło się na problemy z zalogowaniem się na swoje konto i skorzystaniem z usług bankowości internetowej. Klienci byli zaniepokojeni, ponieważ kiedy kilka miesięcy temu pojawiła się podobna awaria, dostęp do bankowości internetowej (serwisów Pekao24 i Pekao24 Makler) był zablokowany przez ponad dwa dni.
Tym razem wydaje się, że problem uda się rozwiązać znacznie szybciej, a klienci będą mogli korzystać z systemu już od godziny 15. Warto podkreślić, że problem dotyczy jedynie klientów firmowych, klienci indywidualni mogą bez przeskód korzystać z usług internetowych.
Tomasz Bogusławski z biura komunikacji banku Pekao SA podkreślił, że tymczasowef trudności z zalogowaniem się do systemu transakcyjnego dla firm są spowodowane wewnętrznym błędem technicznym. Przedstawiciel banku zapewnił również, że klienci nie powinni się obawiać o swoje środki zgromadzone na kontach, ponieważ są one w pełni bezpieczne.