Przedstawiciele Jeronimo Martins podkreślają, że zastosowanie nowych technologii w sklepach siebi Biedronka ma zarówno podnieść komfort zakupów, jak i zwiększyć efektywność biznesową oraz wpłynąć pozytywnie na poszanowanie środowiska naturalnego. W tym celu w sklepach sieci Biedronka na terenie całej Polski zostaną przetestowane nowe opcje.
Jeronimo Martins chce m.in. zmodernizować niektóre placówki przy wykorzystaniu nowych technologii przyjaznych środowisku w tym m.in. oświetlenia LED czy specjalnych urządzeń chłodniczych. Jesteśmy świadomi faktu, że seniorzy stopniowo stają się coraz większą grupą nabywców i choć wielu z nich jest otwarta na nowe technologie i ułatwienia oraz chętnie wprowadza je do codziennego życia, niektórzy podchodzą do nowych rozwiązań z większą nieufnością podkreślił przedstawiciel biura prasowego portugalskiego koncernu.
Biedronka będzie się starała dostosować swoje sklepu do potrzbe klientów w różnym wieku, dlatego też w najbliższych dniach zostanie przeprowadzony test nowej usługi. W wielu sklepach sieci zostaną wprowadzone na próbę kasy samoobsługowe, które nie tylko mają wspierać pracę kasjerów, ale również zapewnić sprawną osbługę w momentach, gdy w sklepie panuje duży ruch. „Chcemy w jak największym stopniu wyjść naprzeciw naszym klientom” – podkreśla biuro prasowe.
Zmiany mają objąć także centra dystrybucyjne. „W centrach dystrybucyjnych prowadzimy zaawansowane testy „kompletacji głosowej” która zastąpi kompletację z użyciem ręcznych terminali wózkowych. Wprowadzamy też pilotażowo proces przyjęć towarów oparty na etykiecie logistycznej” – czytamy w komunikacie biura prasowego.