– Obecnie mamy w Polsce 386 restauracji, ale widzimy potencjał na przynajmniej 500 – stwierdził w rozmowie z „Rzeczpospolitą” Easterbrook. Jak zaznaczył, na naszym rynku jego firma rozwija się dobrze i dynamicznie. – Sukces polskiego McDonald’s to modelowe odbicie naszych pozytywnych trendów w skali globalnej – podkreślił.
Pytany o możliwości zmian w ofercie, prezes McDonald's podkreślił, że marka nadal chce się kojarzyć z firmę „oferującą dobre burgery”. – Nasza podstawowa oferta nie ulegnie drastycznym zmianom. Dużo podróżuję po świecie i wiem, że lokalne upodobania konsumentów często znacznie różnią się. To zawsze stwarza możliwości dla kreatywności lokalnych zespołów. Takie jak WieśMac, sprzedawany z sukcesem w Polsce burger o chrzanowym smaku – mówił Easterbrook.
Jako element otwarcia technologicznego podległej mu firmy, prezes McDonald's wymienił m.in. system zamówień internetowych. Jak się okazuje, będzie można z niego skorzystać także w Polsce. – Warszawa pojawia się na liście miast gdzie dostawy do domu będą oferowane naszym gościom. To dobra wiadomość na jubileusz 25- lecia – podkreślił Easterbrook.