Szał na maskotki z portugalskiego marketu nie ustaje, a wręcz w ostatnich dniach przybiera na sile. Tajemnica popularności tych zabawek pozostaje niewyjaśniona, ale popyt na nie jest faktem. Zdesperowani rodzice pragnący zdobyć kolejnego Świeżaka dla swojego dziecka, często dają się nabierać oszustom, lub zwykłym internetowym żartownisiom. Zdarzały się również przypadki kradzieży naklejek. Mamy jednak dobrą informację dla wszystkich, którzy chcieliby wejść w posiadanie kalafiora Krzysia czy groszka Grzesia.
Z okazji 600. jubileuszowego numeru wydawanego przez Biedronkę magazynu „KropkaTV” sieć przygotowała dla swoich klientów specjalny konkurs. Zasady zabawy są bardzo proste. Należy ułożyć rymowany wierszyk z życzeniami dla biedronkowej gazety, który będzie zawierał słowa „KropkaTV” oraz „Świeżaki”. Konkursowe życzenia można nadsyłać na trzy sposoby – SMSem (SMS o treści SWIEZAKI. pod numer 7155 – po kropce wpisujemy życzenia), mailem (na adres [email protected]) lub pocztą (na adres Redakcja „KropkaTV”, ul. Chmielna 36, 00-020 Warszawa, z dopiskiem „KONKURS ŚWIEŻAKI”). Konkurs trwa do 31 października. Na zwycięzców czeka aż 600 darmowych Świeżaków.
– To przykład inteligentnego content marketingu, opartego na budowaniu więzi emocjonalnej z czytelnikiem/klientem, za pomocą niestandardowych i pozytywnie zaskakujących go pomysłów. Wierzę, że po swoim turnee w „Kropce TV” Świeżaki zyskają kolejne rzesze wielbicieli, a ich misja propagowania zdrowego żywienia trafi pod jeszcze więcej strzech – tłumaczy Amadeusz Król, prezes wydawnictwa P&P w rozmowie z portalem Wirtualne Media.