„Fuzetea to idealne połączenie delikatnego ekstraktu z herbaty, pysznego soku owocowego i odrobiny ziół lub kwiatów. Ta niezwykła fuzja tworzy wielowymiarowy smak herbaty, który pozwoli Ci na chwilę zapomnieć o wszystkim wokół” – czytamy w opisie produktu na stronie Coca-Coli.
Fuzetea jest dostępna w pięciu smakach: czarna herbata z cytryną i trawą cytrynową, czarna herbata z brzoskwinią i hibiskusem, zielona herbata z mango i rumiankiem, zielona herbata z cytrusami oraz zielona herbata z limonką i miętą.
Pojawieniu się nowego produktu w Polsce towarzyszy 5-sekundowy spot zatytułowany „Poznaj nowe napoje herbaciane Fuzetea”. Serwis wirtualnemdia.pl informuje, że napoje Fuztea zastąpiły markę Nestea, której dystrybucją koncern Coca-Cola zajmował się przez ostatnie lata. W Polsce licencję do Nestea przejął Hoop Polska.
Kolejna Coca-Cola znika z rynku
Pod koniec grudnia 2017 r. polski oddział koncernu Coca-Cola wycofał z rynku napój Coca-Cola Cherry. W zamian marka wprowadza nowy wariant z mniejszą zawartością cukru.
Wiśniowy wariant Coca-Coli został wprowadzony na polski rynek w 1996 roku. Jak informował serwis wirtualnemedia.pl, wycofanie Coca-Coli Cherry ma związek z modyfikacją oferty napojów w ramach europejskiego zobowiązania do obniżenia całkowitej zawartości cukru w produktach o 10 procent do 2020 roku.