Kilka dni temu opisaliśmy sprawę ośrodka turystycznego Willa Karpatia. Zaczęło się niepozornie – od wpisu jakich wiele, w którym użytkownik Wykopu krytykował osobę obsługującą profile w mediach społecznościowych pensjonatu Willa Karpatia w Murzasichlu koło Zakopanego. Internauta zamieścił wymianę zdań pomiędzy swoją ciotką i pracownikiem ośrodka, który wyzywał kobietę od zapijaczonych fanek disco-polo, która targowała się o cenę jak ostatni żebrak i zaczepiała obcych mężczyzn. Oburzeni internauci zasypali profile ośrodka negatywnymi komentarzami, a cała sprawa znalazła swój finał na policji.
Tym razem internauci wpadli na trop ośrodka z Karpacza, którego właściciel również nie może się pochwalić dobrą komunikacją z klientami w internecie. Gościniec Graf jest oceniany w Google na 3,4 gwiazdki natomiast w serwisie Booking średnia ocen klientów daje wynik 6,8/10. Właściciel Gościńca negatywnie reaguje na każde słowa krytyki pod adresem jego pensjonatu. Często zdarza mu się również obrażać klientów. Mężczyzna tłumaczy, że noclegi w Gościńcu są bardzo tanie, dlatego standard oferowanych przez ośrodek usług również nie jest wysoki.
Przytaczamy kilka odpowiedzi właściciela, jakie pojawiły się w serwisie Booking.com. Przy okazji warto jednak podkreślić, że nie wiemy, jak zachowywali się klienci, którzy byli gośćmi ośrodka w Karpaczu,a po powrocie zamieścili krytyczne opinie. Po ujawnieniu sprawy, profile ośrodka zostały zalane falą negatywnych komentarzy. Internauci tłumaczyli, że w ten sposób chcą walczyć z brakiem kultury właściciela.
Galeria:
Właściciel odpowiada na negatywne komentarzeCzytaj też:
Afera Willa Karpatia pogrąży pensjonat? Wypowiedzenie wojny Wykopowi nie było najlepszym pomysłem